Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Gezocht! Deelnemers voor onderzoek naar vertrouwen in rijondersteuning

This site may earn commission on affiliate links.
Beste Tesla enthousiastelingen,
Mijn naam is Jork, en ik doe onderzoek aan de TU Delft naar hoe rijondersteuning wordt ervaren (vertrouwen en veiligheid) en hoe dit afhangt van verschillende verkeerssituaties.
Voor mijn experiment heb deelnemers nodig die ervaring hebben met rijondersteuning: bijvoorbeeld in BMWs, Mercedessen, Toyotas, Volvos… en natuurlijk Teslas!

Deelnemers gaan een ritje maken in een Toyota Corolla hybrid met en zonder de rijondersteuning (gas en stuur).
Ik ga tijdens de rit een aantal metingen doen zoals hartslag, pupil diameter, huid weerstand en een aantal vragen stellen.

Het experiment duurt ongeveer twee uur, en vertrek en aankomst zijn in Delft bij Werktuigbouwkunde.
Ritten staan gepland op werkdagen van 9:00-11:00 en 15:00-17:00 (maar tijden kunnen een beetje verschoven worden)

Als je tijd en zin hebt om deel te nemen en de verschillen tussen je Tesla en de Corolla te ervaren zou ik dat enorm waarderen!
Als je me een prive bericht of mailtje stuurt zal ik meer details over het onderzoek delen, evenals een lijst met mogenlijke momenten van deelname.

invite.png
 

Attachments

  • Invite.pdf
    336.5 KB · Views: 62