TMC is an independent, primarily volunteer organization that relies on ad revenue to cover its operating costs. Please consider whitelisting TMC on your ad blocker or making a Paypal contribution here: paypal.me/SupportTMC

Gezocht een goede elektrieker regio belgische Kempen

Discussion in 'Belgium and the Netherlands' started by FlaSmu, Dec 27, 2015.

1. FlaSmu

FlaSmu Member

We hebben een huisje gekocht in Retie, maar nu is de electriciteit in huis niet conform.
    Dus alles laten vervangen.
    Weet iemand een goede en kundige electrieker OF...is er hier iemand er zelf 1.. hoor graa
    Thx!

2. MaaJoo

MaaJoo Member

Bij ons is alles dit jaar aangepast door solar pro in Turnhout. We hebben wel de combi gemaakt: Tesla, laadpaal, zonnepanelen en dan maar meteen de hele ouderwetse elektriciteitskast (met hollandse stoppen) laten vervangen. Alles netjes en prima gedaan. Als het enkel de electriciteit is, weet ik niet of ze daarvoor komen, maar je kan daar best ook meteen een laadpaal laten installeren en dan ben je aan het juiste adres. De zaakvoerder van solar pro is ook een Tesla rijder.
    http://www.solarproducts.be/nl/

3. LuckyLuke

LuckyLuke Model S P85DL

Wat zijn "hollandse stoppen"?

4. Desiré

Desiré Member

Ik denk dat de "ouderwetse" smeltveiligheden bedoeld worden.

5. FVO

FVO Active Member

Maar een complete eikel op circuit en wat betreft laadetiquette!

6. LuckyLuke

LuckyLuke Model S P85DL

/zeurmode aan
    En niet te vergeten een schaamteloze copycat, hij heeft (in 2014) laadkabelwinkel.be opgezet en gebruikt daarop doodleuk afbeeldingen van mijn (.nl) website van dezelfde naam, helaas ben ik destijds (2013) vergeten de .be naam vast te leggen maar daar valt nu niks meer aan te doen...
    Op sommige afbeeldingen welke hij gebruikt is zelfs ons watermerk/logo zichtbaar. Foto's zijn door ons zelf gemaakt overigens, dus in feite maakt hij misbruik van ons eigendom.
    /zeurmode uit

7. Steven

Steven Member

Hier mag je wat mij betreft best over zeuren hoor Loek. Dat je vergeten bent laadkabelwinkel.be te registreren kan de "beste" man niets aan doen. Maar dat hij schaamteloos jouw foto's en dergelijke gebruikt natuurlijk wel :mad:. Bah!

Heb je hem daar al op aangesproken?

(Sorry we gaan off-topic).

8. S-19910

S-19910 Driving Model-S #19910

+123456

9. redevries

redevries René de Vries

Daar zou ik een bevriende advocaat toch even een briefje over laten schrijven. Dat kan dus echt niet. Screenshots maken, formeel briefje en aangetekend versturen met de eis om het te onmiddelijk verwijderen! Hier is echt voldoende jurisprudentie over.

En dat is helemaal geen 'zeurmode', dat is opkomen voor je eigen recht.

10. ERvee

ERvee member

Eens. Gewoon laten sommeren eea aan te passen. Is zeker geen zeuren.

11. LuckyLuke

LuckyLuke Model S P85DL

Vorig jaar toen ik het ontdekte eens over gebeld, kreeg het excuus te horen dat een nieuwe medewerker of stagiair de website beheerde. Toen zou het aangepast worden maar zie dat er nog steeds een aantal afbeeldingen van ons tussen staan. Ga er verder geen moeite in steken dat is het niet waard.
    Was niet mijn bedoeling dit topic te kapen maar moest even reageren op wat fwo schreef (wat lijkt te bevestigen welk idee ik over deze persoon/bedrijf al had)

12. FlaSmu

FlaSmu Member

Ha Loek, ik wil je best met dit GRATIS helpen.. (jij hebt me nog eens in een ver verleden voor Tesla geholpen met de spelcomputer van mn kids).... stuur maar een PM..

Maar nu weer OT iemand een goede electricien in BE, en 1tje die niet de handel van een Tesla vriend afsnoept.

- - - Updated - - -

Zal deze dan eens bellen. Thx

13. Desiré

Desiré Member

Chapeau, zo hoort het. Respect hebben voor elkaar en elkaars handel. Wat is dit toch een topforum! :rolleyes: Heb er als "waardering" een paar "Reputation Points" tegen aan gegooid.

14. FVO

FVO Active Member

Ben er destijds ook te licht over gegaan toen egear.be met een aantal ideeën van mijn website (elektrischrijden.be). is gaan lopen.

15. pappie

pappie Member

yeps, ook met Joris samengewerkt, heerlijke samenwerking. Zeker aan te raden.

Share This Page