TMC is an independent, primarily volunteer organization that relies on ad revenue to cover its operating costs. Please consider whitelisting TMC on your ad blocker or making a Paypal contribution here: paypal.me/SupportTMC

Gezocht: Type 3c te leen/te huur

Discussion in 'Belgium and the Netherlands' started by gjdehaan, Jul 27, 2016.

1. gjdehaan

gjdehaan New Member

Beste allemaal,

M'n vriendin en ik gaan vanaf 31 juli t/m 20 augustus met de Tesla naar Frankrijk (Parijs, Dordogne, Bordeaux). Het plan is om gewoon alleen de SuC's te gebruiken en op de camping (10A en 16A) voor de kleine beetjes.

Nu werd mij gisteren aangeraden bij Tesla in A'dam om toch ook een (Franse) 3C kabel mee te nemen, zijn jullie het hier mee eens of moet het makkelijk kunnen? Ik vind het namelijk een hoop geld om een kabel te kopen die ik buiten Frankrijk niet ga gebruiken.

Hierbij dan ook gelijk de (brutale) vraag of iemand bereid is om de kabel uit te lenen (of te verhuren) als hij/zij die niet gebruikt in die periode?

Alvast bedankt voor jullie antwoorden!

2. AlexT

AlexT Member

Ik heb een 3C Kabel beschikbaar voor jullie. Stuur maar PM voor details.
    Tip: er is een aparte kabel/connector uitleen thread. :)

3. HWS

HWS Speedjunkie

4. gjdehaan

gjdehaan New Member

Ah top! Ik had al wel een oud topic gezien maar die stond ook ergens los. Bedankt voor de hulp!

5. gjdehaan

gjdehaan New Member

Ah excuses, ik had al wel een ander topic gezien die ook ergens los stond. Bedankt voor de berichten!

Share This Page