Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Gezocht: Type 3C - Type 2 (32A) laadkabel te leen/huur

This site may earn commission on affiliate links.
Ik heb deze beschikbaar: Cable Mode 3 type 2 to 2 M-F 3x32A 8m
Is al een paaar keer naar Frankrijk geweest, maar nog nooit gebruikt.

Ik heb hem ook, maar denk 5 meter. Weet niet zeker

Ik hoor net dat de plannen zijn gewijzigd en we nu in Noord Frankrijk verblijven vlakbij Metz en Nancy.
Heren bedankt voor het aanbod in ieder geval en mochten de plannen toch weer wijzigen (niks veranderlijker dan een vrouw ;)) dan weet ik jullie te vinden.
 
Wij vertrekken op 4/4 naar Frankrijk (Beaufort), heeft er iemand in de regio Limburg,Antwerpen,Vl. Brabant een 3C kabel te leen ? Het is voor een weekje. Alvast bedankt

Ik heb wel een jongen in die regio rijden als klantbezoeker. Kan volgende week maandag hem meegeven mocht je niemand anders hebben die hem aan je kan lenen...Welke Media Markt is het dichtstbijzijnde bij Maaseik?
 
Ik heb wel een jongen in die regio rijden als klantbezoeker. Kan volgende week maandag hem meegeven mocht je niemand anders hebben die hem aan je kan lenen...Welke Media Markt is het dichtstbijzijnde bij Maaseik?

pvh; Maaseik is zowat het einde van België ;) Ik vrees dat Hasselt de enige locatie is die er in de buurt is (nouja.. buurt . . 30mins) ; Mediamarkt Heerlen is ook een optie, is evenver voor mij.

Alvast hartelijk bedankt voor het aanbod, mocht er géén gewillige Belg zijn hoofd opsteken dan hoor je zeker nog van mij.:biggrin:
 
pvh; Maaseik is zowat het einde van België ;) Ik vrees dat Hasselt de enige locatie is die er in de buurt is (nouja.. buurt . . 30mins) ; Mediamarkt Heerlen is ook een optie, is evenver voor mij.

Alvast hartelijk bedankt voor het aanbod, mocht er géén gewillige Belg zijn hoofd opsteken dan hoor je zeker nog van mij.:biggrin:

Heb nu pas de moeite genomen om te kijken, maar als ze naar MM Maastricht gaan, rijden ze daarna naar MM Heerlen en daarna Roermond, daarna Venlo... Beginnen ver, en dan terug richting Randstad). Dus ze kunnen vanuit Heerlen naar Roermond langsrijden en anders hebben we ook DHL als ze die route niet hebben volgende week :) we verzenden voor €5 fixed tarief BeNeLux... Dat zijn ook de kosten niet... op de grote hoop zeg maar. Afijn, PM maar als het niet wil lukken!