Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Gezocht: Type 3C - Type 2 (32A) laadkabel te leen/huur

This site may earn commission on affiliate links.
Ik ga woensdag maar de Alpe d'HuZes en vrijdag weer terug.

Heeft iemand een type 3c kabel te leen/huur? Ik woon in Den Bosch, maar een stukje rijden om op te halen is geen enkel probleem.

Ik heb er gisteren een kunnen bemachtigen op de veiling. Na meerdere keren zelf die van Seth te hebben geleend (een keer is hij er zelfs mee naar Reims gereden om hem af te geven!) ben ik graag bereid de mijne uit te lenen. Overdag af te halen in Den Haag of Amsterdam (kantoor), 's avonds en in het weekend in Kamerik (omgeving Woerden).

Pm mij maar bij interesse!
 
Heeft wellicht iemand een kabel te leen van 16-7 t/m 8-8? Ik ga dan met het gezin naar FR en IT. Ik begrijp dat dit een lastige periode is (iedereen heeft vakantie), maar wellicht is er iemand niet gebonden aan de schoolvakantie of gaat iemand met het vliegtuig.

Ik heb een Juice Booster terug te leen (buiten bovenstaande periode) of anders ben ik zeker bereid een vergoeding te geven.

Zou heel fijn zijn om deze back-up te hebben.
 
Heeft wellicht iemand een kabel te leen van 16-7 t/m 8-8? Ik ga dan met het gezin naar FR en IT. Ik begrijp dat dit een lastige periode is (iedereen heeft vakantie), maar wellicht is er iemand niet gebonden aan de schoolvakantie of gaat iemand met het vliegtuig.

Ik heb een Juice Booster terug te leen (buiten bovenstaande periode) of anders ben ik zeker bereid een vergoeding te geven.

Zou heel fijn zijn om deze back-up te hebben.

Ik ga met het vliegtuig.
Hij is momenteel uitgeleend, maar komt binnenkort terug.