Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Gezocht: Vrienden van ElonTour 2020

This site may earn commission on affiliate links.
ElonTour-TMC.png


In september 2020 is het zo ver: de ElonTour 2020. Met 40 Tesla’s door Europa om, buiten een gezellig weekend, elektrisch rijden te promoten. Helpen jullie mee?


Vorig jaar heb ik de Model 3SX Tour georganiseerd. In totaal zijn wij toen met 31 Tesla’s door Nederland, Duitsland, Luxemburg (incl. overnachting), Frankrijk en België gereden.

Vanwege de enorme hoeveelheid positieve reacties heb ik besloten om het dit jaar nog eens te organiseren echter onder een nieuwe naam: ElonTour. Dit met het oog op toekomstige modellen zoals de Model Y.

ElonTour 2020
Ten opzichte van vorig jaar gaan er een aantal dingen veranderen:
  • Mogelijkheid voor deelnemers om 3 of 2 dagen deel te nemen
  • Andere route
  • 40 Tesla’s i.p.v. 31 Tesla’s
  • Rijden in 2 groepen van 20 Tesla's
  • Meer exposure voor sponsors
Sponsors
Dit jaar wil ik sponsors uitgebreid in het daglicht zetten. Denk hierbij aan:
  • Vermelding logo bij Vrienden van ElonTour op landingspagina
  • Vermelding logo bij Vrienden van ElonTour op website (op 2 plaatsen)
  • Dankwoord bij aanvang ElonTour 2020
  • Vermelding logo bij alle uitgaande e-mails naar potentiële deelnemers
  • Vermelding op T-Shirts
  • Advertentie A5 in Tourgids
Enkele verwachte statistieken
  • 7.000+ bezoekers op landingspagina en website
  • 500+ e-mails naar pre-registraties, Early Birds en Regular deelnemers
  • 80+ T-shirts voor deelnemers (en passagiers) aan ElonTour 2020
  • 40 Tourgidsen uitgereikt aan deelnemers ElonTour 2020
Ik kom graag in contact…
In mijn zoektocht naar sponsoren kom ik graag in contact om de mogelijkheden te bespreken. Mijn vraag is dan ook vrij eenvoudig: is er binnen de organisatie draagvlak om de ElonTour te steunen in ruil voor promotie binnen de doelgroep Tesla rijders (in Nederland en België).

Meer informatie voor sponsoren
www.elontour.nl/vrienden-van-elontour/
 
Gaat het geld van de sponsoring naar een goed doel? Want ik neem aan dat overnachting en catering ten koste is van de deelnemers?

Het geld van de sponsoring wordt gebruikt om kosten te dekken en de kosten voor deelnemers te verlagen. De kosten van een ticket bedragen o.a. ontbijt, lunch, overnachting etc.

Verder zijn er een aantal sponsors die buiten financieel ook in product/dienst sponsoren. Zo wordt er onder de deelnemers een gratis chrome delete, ramen tinten (vanaf B-stijl) en laadpassen met laadtegoed weggegeven.