Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

GF4 in de buurt van Berlijn

This site may earn commission on affiliate links.
En Armin Laschet, de kandidaat kanselier van de CDU staat er maar stom te kijken. Gute Nacht Deutschland🤨
En zegt ter plekke tegen Elon Musk dat er nog een wetenschappelijk debat gaande is over waterstof versus elektriciteit. :oops:
Toch wel bedroevend.
De reactie van Elon liet aan duidelijkheid niets te wensen over.

 
neen, ik heb er twee gereserveerd. Op 15 km van de fabriek. met oplaad mogelijkheden en uitzicht op het water :cool:
Dat wordt gezellig @Xfrank !
Ik heb gereserveerd voor 8/9 oktober in het Van der Valk Hotel Berlin Brandenburg, en inmiddels vele andere NL/BE’ers.
Met Superchargers. En vrijdag 8 oktober bitterballenborrel in het hotel tussen 1800-2000 en aansluitend eten.
 
  • Like
Reactions: Xfrank
Ik heb
Dat wordt gezellig @Xfrank !
Ik heb gereserveerd voor 8/9 oktober in het Van der Valk Hotel Berlin Brandenburg, en inmiddels vele andere NL/BE’ers.
Met Superchargers. En vrijdag 8 oktober bitterballenborrel in het hotel tussen 1800-2000 en aansluitend eten.
Zojuist ook een kamer geboekt bij Van der Valk Hotel Berlin Brandenburg
 
  • Like
Reactions: robertvg
En zegt ter plekke tegen Elon Musk dat er nog een wetenschappelijk debat gaande is over waterstof versus elektriciteit. :oops:
Toch wel bedroevend.
De reactie van Elon liet aan duidelijkheid niets te wensen over.

Ik vind het zelf heel onbeleefd om dat dan maar in het Duits te zeggen, zodat Musk het niet verstaat en niet het laatste woord kan hebben.
 
  • Like
Reactions: DuurzameHenk
Hmm, wellicht blijft het bij een borrel en eten:
1631607672034.png

voor een borrel rij ik waarschijnlijk niet naar Berlijn
 
Ja, heb ook gereserveerd en zie er erg naar uit. ik begrijp dat anderen het combineren met een bezoek aan Berlijn, maar mij vriendin kan helaas niet mee, dus dat zit er nu niet in.

Ik zou er graag bij zijn met de borrel, maar ik betwijfel dat ik ga als duidelijk is dat ik de GF alleen langszoevend op de snelweg kan zien, en aansluitend weer naar huis mag zoeven. Hoe fijn zoeven het ook is in de Tesla, dan ga ik een andere keer als rondleiding wel mogelijk is.
 
Last edited: