Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Gisteren voorraad Model X besteld

This site may earn commission on affiliate links.
Hallo Allemaal,

Na ruim 6 manden heb ik gisteren de knoop doorgehakt en een model X 100D uit voorraad besteld.
Verkoper heeft mij toegezegd dat het volgende week geleverd word. Ik ben erg benieuwd.

Ik ben helemaal nieuw op deze forum en ben sinds een paar dagen aan het lezen over hoe en wat. Maar heb nog ontzettend veel vragen.

Wat moet ik allemaal regelen en waar kan ik dat het beste doen(verzekering, volgsysteem, etc)?

Ik lees ook dat er Tesla's gestolen wordt. Is dit nog steeds een risico of is dit inmiddels opgelost?

Welke forums zouden jullie adviseren om zeker te lezen voor volgend week.

Waar moet ik allemaal aan denken bij het ophalen van de auto? Wat krijg ik allemaal mee? waar moet ik op letten (krasjes, veel voorkomende problemen etc)

Ik ben erg blij maar zit ook nog met heel veel vragen of ik wel goed heb gedaan om een voorraad auto te nemen en geen nieuwe heb besteld. Weet niet wat precies de verschillen zijn betreft hardware, Autopilot snelheid etc. van voorraad auto en nieuw te bestellen auto.

:);)
 
  • Like
Reactions: UnderdogNLD
Ozkan,

Gefeliciteerd, je zult er heel blij mee zijn!

Via de zoekfunctie op dit forum kun je heel veel vinden.

Ook door te vragen bij Superchargers aan andere Tesla rijders kom je veel te weten.
(wel letten op de TMC sticker :))

Na drie maanden weet je alles...


Enneh, welkom hier!
 
Hallo Allemaal,

Na ruim 6 manden heb ik gisteren de knoop doorgehakt en een model X 100D uit voorraad besteld.
Verkoper heeft mij toegezegd dat het volgende week geleverd word. Ik ben erg benieuwd.

Ik ben helemaal nieuw op deze forum en ben sinds een paar dagen aan het lezen over hoe en wat. Maar heb nog ontzettend veel vragen.

Wat moet ik allemaal regelen en waar kan ik dat het beste doen(verzekering, volgsysteem, etc)?

Ik lees ook dat er Tesla's gestolen wordt. Is dit nog steeds een risico of is dit inmiddels opgelost?

Welke forums zouden jullie adviseren om zeker te lezen voor volgend week.

Waar moet ik allemaal aan denken bij het ophalen van de auto? Wat krijg ik allemaal mee? waar moet ik op letten (krasjes, veel voorkomende problemen etc)

Ik ben erg blij maar zit ook nog met heel veel vragen of ik wel goed heb gedaan om een voorraad auto te nemen en geen nieuwe heb besteld. Weet niet wat precies de verschillen zijn betreft hardware, Autopilot snelheid etc. van voorraad auto en nieuw te bestellen auto.

:);)
Geef eens wat details over je bestelling... zitplaatsen/kleur/opties... proficiat met de aankoop!
 
Ik zie deze site vaak voorbij komen, maar heb ik het mis of is deze nog in aanbouw ?

Veel menu’s zijn nog leeg.

Ik denk dat hier een kans ligt voor ons allemaal. Met de komst van Model 3 en de explosie aan Tesla's over de komende 5 jaar worden dit soort sites steeds belangrijker. Anders explodeert dit forum met herhalende draadjes. Dus neem initiatief en draag content aan. Velen zullen je dankbaar zijn.
 
  • Like
Reactions: HWS