Afgelopen week toch maar eens de rammels en kraakjes aan laten pakken door T Service in Hoofddorp. De site beloofde een hoop en dus de gok eens gewaagd. Ik kreeg een keurige mail terug op al mijn vragen. De gratis leenauto (Tesla MS P85, 2013) stond voor me klaar bij aankomst en mocht ik 3 dagen meenemen.
Eerst reed de monteur op de achterbank een rondje mee en gingen we ‘klinkertjes’ en drempels rijden.
Vervolgens werd de auto op de brug gezet en kon ik meekijken met de inspectie. Alle draagarmen, stabilisatorstangen, rubbers en fusees werden gecheckt en er werd laten zien (en horen) wat ‘gaar’ was. Aansluitend een offerte die reëel was, dus meteen 4 banden en rode remklauwen mee besteld.
Even voordat ik hem zou brengen kreeg ik ineens een 3-tal foutcodes. Snel op internet gezocht en dat was of de drivetrain, de HV-accu of de heater.
T Service gaf aan dat ik hem gewoon kon brengen en dat zij hem zouden uitlezen en samen met Tesla een afspraak zouden inplannen voor direct na het onderhoud.
Nabi is oud Tesla medewerker en kent zijn contacten daar, dus binnen no-time was er een afspraak aansluitend met Tesla om inderdaad de drivetrain te vervangen. Ik heb mijn auto vrijdag opgehaald en een half uur naar Amsterdam gereden. De rammels en kraakjes zijn allemaal weg! Chapeau!
Eind dit jaar laat ik daar de APK doen.
Ik ben nu in afwachting van Tesla Amsterdam of de auto dinsdag klaar is. En of er een nieuwe drivetrain inzit.
Ik kreeg wel een MS 85 2014 loaner mee.
Ik ben absoluut goed te spreken over T Service in Hoofddorp. Eerlijk, snel, betaalbaar, bereikbaar.
Als je met de Pasen belt nemen ze zelfs nog op dus de 24/7 bereikbaarheid lijkt ook helemaal te kloppen. Ik zal hem ‘s nachts een keer proberen te bellen