You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
In elk geval super dat Tesla weer telefonisch bereikbaar is.Vandaag en goede service ervaring.
Een paar weken geleden toen het echt koud was in NL (-4 graden) heb ik de auto-fold van de spiegels uitgezet. Vorige week weer aangezet maar het vreemde is dat de setting niet bewaard blijft. m.a.w. 1x functioneert de auto-fold van de spiegels en daarna springt de setting terug naar niet auto-fold. Afgelopen weekend serieus gekeken naar het probleem en zelfs de MCU 3x laten rebooten. De setting bleef maar 1x functioneren als gespecificeerd en daarna was de auto-fold optie weer disabled.
Vandaag Tesla gebeld. Direct een vriendelijke dame die me hielp. Ze kon niks vreemds vinden in de MCU op afstand. Daarop heb ik voorgesteld om een demo te geven van het probleem..... en wat denk je .... het probleem is magisch verdwenen .
Ze stelde voor het probleem voor een week te parkeren en eind van de week terug te bellen ter verificatie. Als het zich weer voordoet moet ik datum en tijd t.b.v. de log noteren.
Goede ervaring
Veel plezier met je Model X!Na alle slechte ervaringen die ik hier gelezen heb was ik best wel benieuwd naar mijn eerste ervaring.
Ik heb gisteren mijn Tesla gekocht bij een particulier en direct even langs de Sec gereden. Hij staat nu op 78000 km dus ik wou dat even direct in het systeem hebben. Doordat het overmaken even als fraude werd gezien en dus mijn overboeking en mijn rekening werden geblokkeerd duurde het betalen iets langer dan geplanned. Daardoor kwam ik net voor 12 uur bij de Sec aan.
Na eventjes wachten (5 minuten?) werd ik al eerder dan verwacht gevraagd om mijn X in de inspectie ruimte te rijden.
Mijn X stond volgens de Sec nog op een andere naam. Ja dat klopt hij is 10 minuten geleden op mijn naam gezet.
Leuk gesprek, veel tips gekregen, al de zaken die ik wist zonder probleem geaccepteerd en volgens de Tesla medewerker maakte mijn voorwiel ophangen ook iets lawaai, wordt ook naar gekeken.
Zelfs de schaafwondjes van de FWD is garantie.
Ik kon de X direkt achterlaten en dan zou ik een leen auto meekrijgen, maar voor de spotrepair zou ik dan terug moeten komen.
Ik heb nu een afspraak staan in februari en dan wordt alles gedaan.
Tot nu toe alleen maar lof. Zeer tevreden.
Oh ja ik was in Eindhoven bij de SEC.
Veel plezier met je Model X!
Kun je t. z. t. nog even laten weten hoe de schaafwondjes van de FWD zijn gerepareerd? Heb gezien dat Tesla dat doet door er een stickertje in de kleur van de lak over heen te plakken. Dat is natuurlijk maar een heel tijdelijke oplossing. Overigens storen die schaafplekjes mij niet. En aangezien het aluminium is, dat niet roest, lijkt me het ook geen kwaad kunnen.
Goed geregeld, welke SeC was dit?Achterruitverwarming stuk (1 deel werkte nog maar). Afspraak gepland via de app, 8:30 gebracht. Netjes gebeld voor de afspraak (uitgelegd dat de ruit al was gereserveerd en of ik een loaner nodig had), Direct nadat die klaar was gebeld, ruit is vervanger zat microbreuk in de verwarmingsdraadjes. Zeflde dag om 15:00 weer opgehaald. Nieuwe achterruit, garantiewerk en gratis loaner.
Dat is gewoon erg snel en top geregeld.