Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Goedkoop openbaar laden in Nederland

This site may earn commission on affiliate links.
Hallo iedereen!

Tot deze maand kon je goedkoop laden bij Stadwerke Düsseldorf. Je betaalde een vast bedrag per maand en slechts 2 euro per laad-sessie. Helaas dus niet meer mogelijk.

Normaal gesproken betaal je 37 cent per kilowattuur bij de openbare laadpaal. Veel gebruikers in Nederland hebben geen eigen laadpaal en kunnen dus alleen openbaar laden.

Wie kent er goede en goedkope aanbieders van laadpassen? Post hier suggesties zodat we hiervan kunnen profiteren.
 

Niet getest. Er staat in de voorwaarden dat je max 50% mag roamen, maar dat was bij SWD ook. Het kan zijn dat deze zich er wel aan houden.
5 euro per maand en 29 cent per kWh.

Op het werk laad ik voor 31 cent per kWh, bij de dansschool 24 cent per kWh (allego smart charging), dus ik laat deze nog even voor gezien.
 
kost 9.99 dacht ik die pas. gebruik m nu sinds SWD ermee opgehouden is.
Nope, de kaart (of de tag) is gratis. Dit staat op de site van Vattenfall:
'Fill in the form below and you'll receive your free InCharge charge card or tag as soon as possible. At the moment we have many orders, so it may take up to 1-2 weeks before you receive the charging card or tag.'
 
Nope, de kaart (of de tag) is gratis. Dit staat op de site van Vattenfall:
'Fill in the form below and you'll receive your free InCharge charge card or tag as soon as possible. At the moment we have many orders, so it may take up to 1-2 weeks before you receive the charging card or tag.'
ehmm.. snapshotje van vattenfall incharge zoals die bij mij op het scherm komt:

1629448411937.png
 
  • Informative
Reactions: SpeedyEddy
Ik heb een Lidl-laadpaal op 15 min lopen van mijn huis. Je begrijpt dat ik niet veel uitgeef aan kWh’s.
Ben jij die aso die uren lang de laadpaal de de Lidl hier in de buurt bezet houdt terwijl het laden al voltooid is? Deze zijn bedoeld voor klanten, niet voor mensen in de wijk.

Zo jammer, door dit soort figuren er minder snel gratis laadpalen.