Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Goedkoop openbaar laden in Nederland

This site may earn commission on affiliate links.
Hoe kom je aan 6 gratis laadsessies? Je krijgt er toch maar 1 bij gebruik van de “FIRSTCHARGE2” code?
Freecharge2
Onefree
Vnrama3

Met deze 3 krijg je er nog eens 5 bij.
Weet niet als ze nog werken. Vorige week wel nog.

Let wel… lijkt erop dat bonnet de promotiecodes aan het afbouwen is. Zo hebben sommige codes plots vervaldatum gekregen wat ervoor niet was. Snel zijn is de boodschap denk ik.
 
Last edited:
Dit prepaid abbo bij Bonnet voor 25p/kwh is zeker een aanrader voor goedkoop openbaar laden in Nederland, en de rest van Europa

805E8B54-04C5-42CA-82F2-B429361C6F4B.png
 
Jep heb hem ook geïnstalleerd en getest. Wel bij een publieke laadpaal geen fast charger. Werkt goed. Had 6 gratis laadsessies en nu nog 5.

Sinds dit weekend staat ionity op hun website bij partners… misschien kunnen we dan ook binnenkort daar laden.

Wat ook handig is, je kan gratis kWh’s verdienen. Gewoon foto’s maken van laadlocaties en je krijgt een aantal punten. Deze kan je omwisselen voor een “cadeau” dan krijg je een random aantal gratis kWh’s. Zit nu aan 15kwh gratis met 4 foto’s en alle surveys gedaan te hebben.
Bonnet klantenservice zegt dat Ionity voor de zomervakantie ook beschikbaar komt in de app
371D3544-23C5-4C8B-808E-D6B4EEA6BD7F.png
 
  • Like
Reactions: adjego
Vandaag 490 km gereden met 49% vertrokken en met 20% weer thuis en met Bonnet bij Allego gratis geladen 69 kWh (moest toch even wat bellen) en tijdens de lunch een paar kWh aan een destination charger.
Dus geen dure kilometers. :p

Ik zie in de buurt een aantal EV boxen waar ik ook zou kunnen laden maar dat lijken mij palen bij huisadressen. Lijkt me een beetje gek om mijn auto daar een uurtje of 5 op de oprit te zetten.