Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Google-melding die ik niet wegkrijg

This site may earn commission on affiliate links.
Sinds een paar dagen... heb ik de onderstaande google privacyherinnering. In dit subscherm kan ik niet op Ok klikken, er is geen kruisje waarmee ik hem kan wegklikken en de schuifbalk werkt ook niet. Kortom: Ik kan niet meer googlen.

Hebben jullie dit ook gehad? En zo ja, is er iets aan te doen?
20151211_232538.jpg
 
Heb je al een reset geprobeerd?
Linker en rechter scroll-wiel op het stuur gedurende ca. 10 seconden (tot het grote scherm zwart wordt) tegelijkertijd indrukken.
Daarna start alles weer op en ben je het denk ik wel kwijt.
 
Ik weet niet of een reset helpt omdat het een specifieke melding is die bij Google hoort. Heeft niks te maken met de auto volgens mij. Nu hopen dat Google een oplossing heeft (of standaard inloggen met Google account elke keer dat je Google gebruikt. Dan krijg je deze melding niet.
 
Ik ken de melding niet uit mijn Tesla, maar wel van mijn laptop. Werd er gek van. Kreeg het niet meer weg. Leek wel in een soort loop te zitten. Uiteindelijk laat ik google maar links liggen en gebruik nu duckduckgo.com als zoekmachine.
 
Zelf heb ik dit niet met Google. Maar vreemd dat je dat scherm niet kunt scrollen.
Bij deze een wanhoopspoging: Het schijnt (Tesla forum) dat je op de usb poort een muis kunt aansluiten. Misschien kun je dan wel scrollen en op ok drukken. Niet geschoten...
Het lijkt overigens een cookie ding te zijn, weet niet hoe je die kunt wissen. Volledige power of (>4 minuten) zou wel veel kunnen doen. Via controls.
 
Muis

Uit mijn eerdere post (paar terug):
Een muis op je USB poort werkt. Duurt een minuutje, maar dan wordt ie herkend. Je ziet hem als een blauwe stip. Op foto hieronder als de blauwe stip links van Blatter. Je ziet hem alleen als je de muis bedient. Scrollen doet ie ook door indrukken en slepen. Dus kun je zo misschien toch door je schermpje komen. Laat je weten of het lukt? Suc6!
DSC_2015.JPG


Dit opent trouwens ook opties voor de achter passagiers, zeker met een draadloze muis! Laat jullie fantasie maar los....
 
Last edited:
Uit mijn eerdere post (paar terug):
Een muis op je USB poort werkt. Duurt een minuutje, maar dan wordt ie herkend. Je ziet hem als een blauwe stip. Op foto hieronder als de blauwe stip links van Blatter. Je ziet hem alleen als je de muis bedient. Scrollen doet ie ook door indrukken en slepen. Dus kun je zo misschien toch door je schermpje komen. Laat je weten of het lukt? Suc6!
Dit opent trouwens ook opties voor de achter passagiers, zeker met een draadloze muis! Laat jullie fantasie maar los....
Inderdaad! Deze is ook leuk Did You Know You Can Use a USB Mouse on Your Tesla? - TESLARATI.com
Nu op zoek naar een USB mini muis in de vorm van een model S :wink: