Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Gratis supercharging revisited

This site may earn commission on affiliate links.
Ik heb nog even een screenshot van mijn Tesla met gratis overdraagbare Supercharging uit 2017 bekeken en het is correct dat je bij aanschaf van een nieuwe Tesla opnieuw recht krijgt op gratis superchargen op de nieuwe auto. Echter, er staat bij vermeld dat je die nieuwe Tesla dan moest bestellen vóór 31 januari 2018.
Bedankt Gaston. Ga ik dus net niet redden ben ik bang 😉
 
Wat gebeurt er met het free charging voor de eerste eigenaar als je de Tesla van zakelijk naar privé haalt?
Volgens RDW een tweede eigenaar maar dezelfde bestuurder, inlog, ....?
Verlies je dan het gratis super chargen?
 
Hoe zit het nou precies. Ik meen me te herinneren dat vanuit Tesla (ik dacht in 2019) het bericht kwam dat gratis superchargen werd afgetopt op 400kWh per jaar. Ik ben alleen kwijt op welke bouwjaren dat betrekking had. Iemand hier die hier meer over weet?
 
Hoe zit het nou precies. Ik meen me te herinneren dat vanuit Tesla (ik dacht in 2019) het bericht kwam dat gratis superchargen werd afgetopt op 400kWh per jaar. Ik ben alleen kwijt op welke bouwjaren dat betrekking had. Iemand hier die hier meer over weet?
In 2019 kreeg je bij aankoop gratis X kWh gratis. Het kan 400 geweest zijn (eenmalig, niet per jaar dacht ik).
Later kreeg je nog 1 laadbeurt op de dag van afhalen. Je moest immers kunnen thuis geraken als ze de wagen niet voldoende hadden kunnen opladen bij levering.
 
  • Like
Reactions: Faiz71