Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Group Buy Rubber Matten Set origineel Tesla

This site may earn commission on affiliate links.
Ik heb het set Vrijdag in de VS besteld en wordt bij een kennis van mij in Michigan afgeleverd die het deze week nog door stuurt naar Nederland.

Ik heb de sets besteld voor de Trunk en binnen in de auto. De modder in de auto wordt ik nu al gek van. Rubber ziet er wellicht iets minder mooi uit, maar het is wel zo praktisch vind ik.

Jullie kunnen eventueel wachten tot ik het set heb en of het bevalt?


Weet je al wat de verzendkosten zullen zijn?
 
Weet je al wat de verzendkosten zullen zijn?
In de VS 60 dollar en naar Nederland durf ik nog niet te zeggen, ik weet niet wat het weegt. Maar ik reken op ongeveer 75 euro. Prijzig, maar ik wil gewoon mijn auto niet verknallen met alle modder er in.

Ik kom bijna dagelijks op zulke plekken met de S:

tesla-model-s-in-mud.jpg


Goede keus dan toch een witte? Maar daarom dus rubberen matten.
 
In de VS 60 dollar en naar Nederland durf ik nog niet te zeggen, ik weet niet wat het weegt. Maar ik reken op ongeveer 75 euro. Prijzig, maar ik wil gewoon mijn auto niet verknallen met alle modder er in.

Ik kom bijna dagelijks op zulke plekken met de S:

tesla-model-s-in-mud.jpg


Goede keus dan toch een witte? Maar daarom dus rubberen matten.
Misschien een tip voor zover je dat niet al zelf had bedacht. Rubber laarzen mee en een grote plastic zak..:smile:
 
Ik heb het set Vrijdag in de VS besteld en wordt bij een kennis van mij in Michigan afgeleverd die het deze week nog door stuurt naar Nederland.

Ik heb de sets besteld voor de Trunk en binnen in de auto. De modder in de auto wordt ik nu al gek van. Rubber ziet er wellicht iets minder mooi uit, maar het is wel zo praktisch vind ik.

Jullie kunnen eventueel wachten tot ik het set heb en of het bevalt?

Er was al een andere forummer die ze al een tijdje heeft en daarover schreef: http://www.teslamotorsclub.com/show...n-met-Tesla-originals-of-een-goed-alternatief
En na lezing daarvan wilde ik ze zelf ook hebben.:love:
 
Goede actie! Als de factuur op naam kan doe ik ook graag mee! Ik wil graag:
- interieur set
- front trunk mat
- trunk set
- als het mogelijk zou zijn wil ik ook graag nog een hoedenplank bestellen, ik heb deze niet besteld en heb er nu toch wel spijt van:wink:

Boot is geen probleem
 
Op Weathertecheurope.com zie ik nagenoeg dezelfde mattensets staan voor de Model S. Dit is de europese website van de Amerikaanse producent. Prijzen in euro's en verzending vanuit Italie? De prijzen lijken iets hoger te liggen, maar geen invoerrechten erbij. Ik heb nog niet kunnen vinden hoe hoog de verzendkosten zijn. Als ik zo naar de plaatjes kijk van de serie Floorliner Digital Fit lijkt het er op dat ze de huisleverancier van Tesla zijn???
 
Op de website van weathertecheurope.com zie je niet hoeveel de verzenkosten bedragen. Ik heb de stoute schoenen maar eens aangetrokken en ben het bestelproces maar eens ingegaan. Een setje rubberen matten en volledige mat in de trunk komen op 477 euro inclusief de verzendkosten van 62 euro. Als je bij de Teslashop zelf bestelt, komen de totale kosten op 550 US dollar. Daar komt natuurlijk de BTW en invoerrecht nog bij, dus lijkt weathertecheurope een alternatief.
 
Op de website van weathertecheurope.com zie je niet hoeveel de verzenkosten bedragen. Ik heb de stoute schoenen maar eens aangetrokken en ben het bestelproces maar eens ingegaan. Een setje rubberen matten en volledige mat in de trunk komen op 477 euro inclusief de verzendkosten van 62 euro. Als je bij de Teslashop zelf bestelt, komen de totale kosten op 550 US dollar. Daar komt natuurlijk de BTW en invoerrecht nog bij, dus lijkt weathertecheurope een alternatief.

Het lijken inderdaad 100% dezelfde matten. Alleen geen Tesla-logo, ik kan me voorstellen dat dat voor een aantal medeforummers wel een punt is. Of zou ik ze met Tesla-logo kunnen bestellen...???:rolleyes:
 
Het lijken inderdaad 100% dezelfde matten. Alleen geen Tesla-logo, ik kan me voorstellen dat dat voor een aantal medeforummers wel een punt is. Of zou ik ze met Tesla-logo kunnen bestellen...???:rolleyes:

Mogelijk zou je ook bij WeatherTechEurope ook een betere prijs kunnen bedingen voor een group-buy, zelf vind het Tesla logo niet zo belangrijk op die matten.