Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Group Buy Rubber Matten Set origineel Tesla

This site may earn commission on affiliate links.
Energie Gratiz,
Thanx voor je initiatief.

Vandaag ook even gebeld naar Tilburg.
De Tilburgse voorraad is alweer bijna op maar wordt op peil gehouden.
Opsturen of meesturen met een in Amsterdam nog af te leveren auto blijkt lastig.

Beste advies voor alle geïnteresseerden: zelf even ophalen in Tilburg.


De prijzen die zijn als volgt: (EX BTW)
Interior set :€ 165.-
Trunk set: € 194.-
Frunk set: € 94.-


Hallo allemaal,

De rubber mattensets zijn gewoon bij Tesla in NL te koop, en ook nog eens tegen een prima prijs. Een interieurmattenset kost 165 euro excl. BTW en was vandaag gewoon op voorraad in Tilburg.
Ik ben na een telefoontje per mail geinformeerd, prima dus want snel, en ik heb de mail beantwoord met de vraag hoeveel sets er dan op voorraad zijn. Er is direct een set gereserveerd voor mij natuurlijk. :cool:
Nog even het antwoord afwachten over de andere soorten matten en de voorraad / snelheid van levering, maar het lijkt er dus op dat deze hele groupbuy geannuleerd kan worden!!
 
Ik ben nu in Fremont in de fabriek (jeuh!) en ze vertelden dat vanaf VIn 21xxx de frunk ruimte wat verkleind is (door een ndere plaats van de DC convertor), pas vanaf medio januari komen de nieuwe matten voor deze voertuigen met een VIN hoger dnt 21(nogwat). Opgepast dus! Idem dito voor die frunk opbergtas.

Aangezien de rubber mattenset - de originele set van Tesla zelf - niet in Europa te krijgen is, zet ik deze group-buy op.

Het gaat om mattensets die geleverd worden door Tesla in de USA, dus items in de online-store van Tesla. De meesten zullen wel voor de interieurset gaan, maar natuurlijk kunnen trunk en/of frunk ook.

Zelf zal ik in elk geval ook zo'n set nemen.

Iedereen die zich aanmeldt zit nog nergens aan vast omdat de verzendkosten sterk afhankelijk zullen zijn van het aantal deelnemers.

Daarnaast graag aangeven of je ze snel wilt hebben met hogere verzendkosten - want via luchtpost - of dat het wel iets langer mag duren en dan komen ze per schip.

Met een gecombineerde zending wordt het uiteraard wel importheffing en BTW betalen, dat laatste kunnen de meesten weer terug krijgen denk ik. Heb zelf een BTW-plichtig bedrijf dus het is gewoon mogelijk om te leveren met factuur.

Als er 10 sets worden besteld zullen de verzendkosten ongeveer 25 euro per set zijn per schip. Het heeft weinig zin om nu een offerte aan te vragen dus hier moeten jullie het eerst maar even mee doen. :wink:
 
Ik heb een setje 3D rubber mattenset voor Tesla Model S in de aanbieding voor zij die snel gediend willen zijn :)
3D mattenset wil zeggen met opstaande randen zodat water of vloeistoffen niet op de bekleding kan lekken:
- bestuurder en bijrijder
- achterpassagiers
- koffer (trunk)
- GEEN frunkmat
Bestendig tegen olie en chemische vloeistoffen en anti-slip
Passen precies in de ruimtes en schuiven absoluut nooit!
Nieuwstaat (3 maanden in gebruik gehad) tijdens skiseizoen 2017
Met bevestigingsmateriaal (niet nodig en zelf ook nooit gebruikt)

Voor fotos verwijs ik even voor de eenvoud graag naar: 3D rubber mattenset voor Tesla Model S - Te koop

Vraagprijs is 69€ voor alles
 
Ik heb een setje 3D rubber mattenset voor Tesla Model S in de aanbieding voor zij die snel gediend willen zijn :)
3D mattenset wil zeggen met opstaande randen zodat water of vloeistoffen niet op de bekleding kan lekken:
- bestuurder en bijrijder
- achterpassagiers
- koffer (trunk)
- GEEN frunkmat
Bestendig tegen olie en chemische vloeistoffen en anti-slip
Passen precies in de ruimtes en schuiven absoluut nooit!
Nieuwstaat (3 maanden in gebruik gehad) tijdens skiseizoen 2017
Met bevestigingsmateriaal (niet nodig en zelf ook nooit gebruikt)

Voor fotos verwijs ik even voor de eenvoud graag naar: 3D rubber mattenset voor Tesla Model S - Te koop

Vraagprijs is 69€ voor alles
Voor de liefhebber, Ik heb ook nog een set liggen, maar dan alleen voor het zitcompartiment. Als iemand interesse heeft, stuur maar een PM.