Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Group buy trekhaak - import van USA

This site may earn commission on affiliate links.
Mijn vader heeft een Honda Insight. Hybride auto waarop ook een trekhaak niet is toegestaan. Hij heeft wel een trek haak constructie, maar die eindigd in een koppelstuk waar enkel een fietsdrager op past van hetzelfde merk.
Wellicht is dit een oplossing voor Tesla s in Belgie? Zodat je toch een fiets kan meenemen
 
  • Like
Reactions: S-19910
Zoiets
 

Attachments

  • IMG_0002.JPG
    IMG_0002.JPG
    84.4 KB · Views: 79
  • IMG_0003.JPG
    IMG_0003.JPG
    127.3 KB · Views: 57
  • Informative
Reactions: Basvdpoel
Iemand al ervaring met Hoppenbrouwers Motors. Zij bieden een trekhaak voor het nieuwste model S aan.
Adverteert via Marktplaats.
Trekhaak is afneembaar, heeft normale kogel en is niet zichtbaar als deze is afgekoppeld.

Verkoper zegt dat ze zelf een trekhaak hebben ontwikkeld en zij als enige in europa deze kunnen leveren.
 
Iemand al ervaring met Hoppenbrouwers Motors. Zij bieden een trekhaak voor het nieuwste model S aan.
Adverteert via Marktplaats.
Trekhaak is afneembaar, heeft normale kogel en is niet zichtbaar als deze is afgekoppeld.

Verkoper zegt dat ze zelf een trekhaak hebben ontwikkeld en zij als enige in europa deze kunnen leveren.

Ja heb ervaring met deze "eenpitter"
PB me als je meer wilt weten
 
Zijn er dan helemaal geen positieve ervaringen met de montage van een trekhaak op een MS tbv een fietsendrager?

Dit is nog één van de "details" die mij doet twijfelen om een MS aan te schaffen. De fietsendrager wordt nu regelmatig gebruikt, evenals de dakkoffer op vakantie trips. Voor die dakkoffer zou een zonnedak de oplossing zijn, maar waar laat ik dan de drie extra fietsen?
 
  • Like
Reactions: maarten.claes
Zonder fietsendrager heb ik honderden malen 1 of 2 (grote) fietsen vervoerd in de S. Steeds over ca. 15km, om de kids naar school te brengen of van school te halen. Een kleed in de kofferruimte, over de bumper heen, fietsen liggen in kofferruimte, klep half open laten en rijden maar. Niet ideaal, en geen stoplichtsprintjes... maar is toch wel redelijk bevallen. Wel mogelijk om nog steeds daarbij 5 personen te vervoeren.