TMC is an independent, primarily volunteer organization that relies on ad revenue to cover its operating costs. Please consider whitelisting TMC on your ad blocker or making a Paypal contribution here: paypal.me/SupportTMC

Groupbuy 19" Turbine Velgen (T Sportsline)

Discussion in 'Belgium and the Netherlands' started by Energykart, Mar 31, 2014.

1. Energykart

Energykart Member

#1 Energykart, Mar 31, 2014
    Last edited: Mar 31, 2014
    Onlangs is door T Sportsline in de VS een 19" variant van het turbine wiel ontwikkeld. De velgen zijn beschikbaar in zilver, grijs en zwart.
    De velgen worden geleverd zonder banden, sensoren en center caps. Het gaat dus om de 'kale' velgen. Hierin passen de standaard center caps van Tesla.

c4151ab8-19da-49a8-839d-34729c3b4f5b2.jpg.png

Kosten voor dit wiel bedragen 1.500 Dollar (ex BTW). Verzendkosten van de VS naar Nederland bedragen 750 Dollar.

T Sportsline is bereid bij afname van 10 sets de velgen te leveren zonder verzendkosten. De kosten bedragen dan dus 1.500 Dollar plus de douane kosten.
    De velgen worden dan geleverd op 1 lokatie in Nederland waar deze dan kunnen worden opgehaald.

Ik ben op zoek naar 9 geïnteresseerde die samen met mij deze groupbuy willen aangaan.

Ben je geïnteresseerd stuur me dan een bericht met daarin je gegevens en hoeveel sets je wil en welke kleur je wil bestellen

Zodra we 10 sets bijeen hebben ontvang je van mij een zakelijke factuur voor een aanbetaling (berekend aan de hand van de huidige wisselkoers en een indicatie van de invoerrechten). Zodra de invoerrechten verrekend zijn wordt het restant verrekend.

Je betaald dus enkel de daadwerkelijke kosten van de velgen (afhankelijk van de wisselkoers) met daarbij jou deel van de invoerrechten.

2. LuckyLuke

LuckyLuke Model S P85DL

Ik zie op dat plaatje een prijs van 1500 dollar staan (= +- €1100), hoe kom je bij 1500 in € ? Aangezien je shipping free is en ex btw, ex douane. Of is het een commerciële actie ipv een inkoopactie?

3. Energykart

Energykart Member

Scherp loek. Moet dollars zijn inderdaad!

4. MindBender

MindBender Bite my shiny metal ass

Zitten er nou een groeven in die spaken, of lijkt dat maar zo?

5. Energykart

Energykart Member

Ja maar dat is identiek aan de 21 inch.

6. redevries

redevries René de Vries

Ik heb wel interesse, maar ik zou graag eerste de verschillende kleuren eens goed naast elkaar zien, bij voorkeur op een echt auto. De eerste leveringen in de US worden verwacht na 21 april.

7. RD11

RD11 Member

Dit lijkt mij een prima wintervelg optie ter voorbereiding voor seizoen '14-15. Ik wil wel meedoen voor een set in Tesla grijs.

8. FVO

FVO Active Member

Hier voel ik ook wel wat voor, zet mij maar mee op het lijstje van geïnteresseerden.

9. Keezje

Keezje Active Member

Gaaf, voel hier wel voor. Mijn achterbanden (21") slijten wel erg hard... Levertijd bekend (want misschien kan ik niet zo lang wachten...)?

10. hansiehansie

hansiehansie Member

yep, count me in voor zilver! Lijkt me een mooi wintersetje.

Heb trouwens 21' grijze besteld voor mn nieuwe MS (due in Juli), maar twijfel nu achteraf of grijs wel staat onder een bruine (wilde eens wat anders..) ? Iemand ervaring met deze combi ?

11. PaulW5

PaulW5 *****Driver

Wat zijn de kosten voor de 21inch set? Ik begrijp dat de 1500 dollar voor de 19 inch set is........

12. Keezje

Keezje Active Member

Hansie, op de website van T Sportsline staat in de gallery een Project Chocolat. Andere velg maar wel donkergrijs, toch een indicatie.

- - - Updated - - -

Paul, mijn 21 inch kun je overnemen voor de prijs van de 19" zodra ik die heb ontvangen ... zoiets ... laat maar weten!

13. Rutger

Rutger Member

Ik wordt hier ook wel enthousiast van, maar het bestellen van de zilveren variant zonder foto's onder een S vind ik wat tricky. Zou ook wel een foto willen zien. Dus vooralsnog op het "geïnteresseerd maar nog niet besloten" lijstje.

14. redevries

redevries René de Vries

15. MindBender

MindBender Bite my shiny metal ass

Inderdaad, nu je het zegt!

Als je de 10+ haalt heb ik wel interesse in een setje donker grijze velgen, mits het donkergrijs hetzelfde is als het originele Tesla donkergrijs. De centercaps en TMPS sensoren/ventielen moeten we dan zelf nog regelen, neem ik aan. Zouden ze die los verkopen in dit soort aantallen?

16. Energykart

Energykart Member

Ik wil zelf ook de donkergrijze. De kleur schijnt vrijwel identiek te zijn. Een fractie lichter volgens t sportline.

17. Energykart

Energykart Member

Hierbij een paar foto's van de velgen onder een witte en zwarte model s.

Ik krijg op korte termijn nog enkele fotoshops met de zilvere wielen van t sportline.

avemuvam.jpg gunemu9e.jpg

18. Energykart

Energykart Member

T sportline verwacht tussen de 2 en 4 weken de velgen binnen te hebben waarna ze deze kunnen verschepen naar NL

19. hansiehansie

hansiehansie Member

Inderdaad lijken ze een tintje lichter, vind ik zelfs wat mooier..
    maar ga toch voor zilver, beetje afwisselen met grijs in de winter.

20. FVO

FVO Active Member

Meen ik ook te zien op die 2e foto omdat de centercap (vooral bij de voorste band) iets donkerder is dan de velg zelf.

Share This Page