Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Groupbuy 19" Turbine Velgen (T Sportsline)

This site may earn commission on affiliate links.
Nou, ze zitten er bij ons ook onder. Ik was natuurlijk de TPMS sensoren vergeten, dus ik moet nog terug om die erin te laten zetten (en dan moeten de banden er weer af..), maar goed. Ik ben in elk geval erg tevreden! Hans en Erwin, beiden erg bedankt voor de actie! En tot zaterdag wellicht.

averuzaz.jpg



dyjy6ysa.jpg
 
Ben je er ook mee in de sneeuw geweest?

Ik wel.
Nokians in de sneeuw bedoel ik. Moest een heel stijl Forstwegje omhoog met 30cm versgevallen sneeuw. Dat ging goed met een harde (ijzige) ondergrond, maar toen de ondergrond zachte modder werd hield ie ermee op. Mijn lokale Oostenrijkse kennis zei dat dat ook met geen enkele auto zonder 4x4 zou lukken. Sterker nog: 4wd Q7's en M5-en lopen ook regelmatig vast op dat hellinkje, ook met kettingen!! Ze zijn gewoon te zwaar! Daarom houdt bergvolk van lichte 4wdrives zoals Suzuki's en Subaru's… Ook met mijn nieuwe Thule easyfit SUV kwam ik niet omhoog… Toen maar het sleepoog erop en omhoog getrokken…. Scary….zie foto

On a brighter note: De performance van de Nokians was zeer goed op de versgevallen sneeuw op de hoofdwegen.

IMG_3449.jpg
IMG_3454.jpg
 
Nou, ze zitten er bij ons ook onder. Ik was natuurlijk de TPMS sensoren vergeten, dus ik moet nog terug om die erin te laten zetten (en dan moeten de banden er weer af..), maar goed. Ik ben in elk geval erg tevreden! Hans en Erwin, beiden erg bedankt voor de actie! En tot zaterdag wellicht.

Banden hoeven er niet af. Lucht eruit en in de buurt van het ventiel de band indrukken (met banden-leg-apparaat). Als ze dat netjes doen hoef je ook niet opnieuw te balanceren. Was bij mij, maar daar hadden al eerder sensoren in gezeten hebben. Sensoren wegen niet veel, bmar de balans checken kan natuurlijk nooit kwaad.
Ik betaalde voor die actie ongeveer de helft van volledig banden monteren en balanceren.