Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Gweldig nieuws, harder rijden mogelijk toegestaan!

This site may earn commission on affiliate links.
Op fora zeggen ze dan: "Don't feed the trolls".

Eens

Laten we er zelf maar niet teveel op reageren.

Oneens, geloof ik. We moeten ons juist wel laten zien op fora, want publieke opinie is belangrijk. Zolang we ons met inhoud bezighouden en de toon goed houden, heeft dat ook echt zin, IMO, een beetje blaffen of af en toe eens zachtjes bijten geeft ook niet, iemand helpen om nog eens na te denken over de onzin die hij/zij heeft ingetikt is prima, en dat hoeft allemaal nog geen trollenvoer op te leveren. Feit is dat reageerders overwegend vaak weinig onderlegd zijn in de onderwerpen waar ze op reageren dus opinies puur op emotie en mediablabla vormen, en ik denk dat dat veelal de oorzaak is van negativisme. Zelf begeef ik me graag op nujij.nl om mensen te helpen wat positiever naar dingen te kijken.
 
Oneens, geloof ik. We moeten ons juist wel laten zien op fora, want publieke opinie is belangrijk. Zolang we ons met inhoud bezighouden en de toon goed houden, heeft dat ook echt zin, IMO, een beetje blaffen of af en toe eens zachtjes bijten geeft ook niet, iemand helpen om nog eens na te denken over de onzin die hij/zij heeft ingetikt is prima, en dat hoeft allemaal nog geen trollenvoer op te leveren. Feit is dat reageerders overwegend vaak weinig onderlegd zijn in de onderwerpen waar ze op reageren dus opinies puur op emotie en mediablabla vormen, en ik denk dat dat veelal de oorzaak is van negativisme. Zelf begeef ik me graag op nujij.nl om mensen te helpen wat positiever naar dingen te kijken.

Ben ik het wel mee eens. Maar het is niet zo eenvoudig om het juiste weerwoord te geven. Waar ik het helemaal mee eens ben is dat een positieve benadering altijd goed is.
 
Eens



Oneens, geloof ik. We moeten ons juist wel laten zien op fora, want publieke opinie is belangrijk. Zolang we ons met inhoud bezighouden en de toon goed houden, heeft dat ook echt zin, IMO, een beetje blaffen of af en toe eens zachtjes bijten geeft ook niet, iemand helpen om nog eens na te denken over de onzin die hij/zij heeft ingetikt is prima, en dat hoeft allemaal nog geen trollenvoer op te leveren. Feit is dat reageerders overwegend vaak weinig onderlegd zijn in de onderwerpen waar ze op reageren dus opinies puur op emotie en mediablabla vormen, en ik denk dat dat veelal de oorzaak is van negativisme. Zelf begeef ik me graag op nujij.nl om mensen te helpen wat positiever naar dingen te kijken.
Ik probeer het op autoblog.nl en Tweakers.net altijd. Het is alleen lastig, want op een EV bashen lijkt wel volkshobby nr 1.
 
Hans, weer een SuC erbij tussen Regensburg en Wien, kun je daar i.e.g. ook weer iets harder :rolleyes:

Bedoel je Amstetten? waar heb je gezien dat deze online is? Is wel cruciaal, want uiteindelijk willen wij naar zeg maar "Oma en Opa" via alleen SuC en dan het liefst de A3 vanaf Köln tot Passau en dan verder via Wien. Het mooiste is dat er voor 2015 ok een SuC ergens in de buurt van Budapest gepland is. Dat zou echt geweldig zijn.

Overigens is snelheid niet echt het het issue, of het moet zijn dat we nu rond 130 kunnen rijden i.p.v. 80-90 om stroom te sparen. Ik ben geen snelheidsduivel. Maar een beetje doorrijden is natuurlijk wel het minste.
 
Ik bedoel Hengersberg.

Is Amstetten op de planning vervangen door Blindenmarkt, of ben ik kippig?

(Meteen even profielfoto toegevoegd voor mijn eigen herkenbaarheid :scared:)

Ok bedankt. Hengersberg is geweldig. Op de eerste plaats omdat hij min of meer van de kaart verdwenen was en daarnaast omdat Hengersberg van oudsher een leuk uovernachtingsadres is. Mooi dat hij er toch is gekomen. Hengersberg - Wenen is weer best te doen.

Ja, Amstetten moet zijn Blindenmarkt. Als die er ook is dan is het perfect.

Geweldig dat dit allemaal zo snel gaat!
 
Ik twijfelde of een andere locatie was gevonden. Meen te hebben begrepen dat ze bij Amstetten geen fatsoenlijke koperdraad kunnen vinden.

Kan kloppen, maar Blindenmarkt is heel mooie lokatie. Een Tesla SuC waardig. Oud kasteel met eigen entree en lounge ect.

Maar met Hengersberg is het gat eigenlijk ook al gedicht.

Bedankt voor het melden! Tesla verbaast ons weer en in heel positieve zin.