Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
Hè, da's nou jammer.......van die X. Maar evengoed blijf je een sexy dame met stijl als ik zo kan overzien. Ik ga alle X 'en in de gaten houden, da's zeker!

Beware hier is Bitchy!!! P100DL
6FABA856-20E7-4E55-9EF6-0094F152E8CF.jpeg

352221C2-E4CD-4019-9EFF-7333C23C9518.jpeg
 
Hahaha man lief gaat het niet heel plezier vinden. Pas maar op voor een rode S dan hahaha
Een S en dan rood????????????????? Kan deze Bond makkelijk hebben. Ook al is manlief breed. Hij is snel ontwapenend ontwapend door mijn charmes en complimenteus gedrag! Nog nooit een manlief achter mij aan gehad op zo'n manier, zoals jij beschrijft. Terwijl de vrouwen niets dan over mij konden praten tegen hun partners. De mannen zijn nooit kwaad geworden, maar beschouwen mij als hun vriend. Toch beter zo....Iedereen happy!
 
Een S en dan rood????????????????? Kan deze Bond makkelijk hebben. Ook al is manlief breed. Hij is snel ontwapenend ontwapend door mijn charmes en complimenteus gedrag! Nog nooit een manlief achter mij aan gehad op zo'n manier, zoals jij beschrijft. Terwijl de vrouwen niets dan over mij konden praten.

Hahahaha ik ga echt stuk. Ga ik ff gezellig met je vrouwtje ondertussen bijkletsen ;)
 
Is het niet veel slimmer om Elon te twitteren? Als je met de sleutel achter de auto staat en je zwaait voor de camera. Dan klep open. Na openen en vertrek automatisch weer dicht. Moet hij open blijven even op de toets drukken van openen/sluiten en hij gaat over op handbediend.
 
Is het niet veel slimmer om Elon te twitteren? Als je met de sleutel achter de auto staat en je zwaait voor de camera. Dan klep open. Na openen en vertrek automatisch weer dicht. Moet hij open blijven even op de toets drukken van openen/sluiten en hij gaat over op handbediend.
Zeker, die poging is reeds in het verleden gedaan. Helaas geen reactie.
Maar een zwaai beweging met je handen (vol) kan dus niet, dus ik neem aan dat je bedoelt met je voeten. Het verschil tussen aankomende lopende benen en zwaaiende benen is erg klein en dus moeilijk te herkennen. Een zwaai herkenning met beeldherkenning is nog best wel lastig, want op parkeerterreinen zijn veel bewegende zaken die een 'false positive' kunnen opleveren.
Bovendien kun je dan enkel de open-functie ondersteunen, want als de klep open is, dan is de camera naar de lucht gericht en die zien je zwaaiende benen dan niet.
Neemt niet weg dat het (deels) mogelijk zou moeten zijn en Tesla-breed uitgerold kan worden. Maar ik ga er niet op wachten... ;-)
 
  • Like
Reactions: Mad P***y
Als je graag meer klanten wilt trekken, kun je het ook op tff-forum.de posten.
Mocht het duits niet zo lukken, kan ik wel helpen.
Een zeer grote en aktiefe Tesla-community.
Duitsland en Belgie is de next step; eerst wat ervaring in NL op doen met inbouw, en daarna zonder de kinderziektes wat verdr van huis. Dank voor je tip en aanbod; wie weet.
 
De prijs van de hands-free tailgate opener voor je Tesla is bekend! :D
Het geheel wordt een inbouwpakket bestaande uit een sensorkastje (voet/kick), kabelboom en inbouwhandleiding en zal voor Euro 395,= ex.btw. verkocht worden.
Hiermee is een gemotoriseerde achterklep (Model S en X) te openen en te sluiten en een handmatige klep te ontgrendelen (standaard bij de Model 3). Heb je de speciale veren-set voor de Model 3, dan zal je klep ook openen.
Het openen/sluiten wordt geinitieerd door een ‘veeg’ beweging met je voet onder de bumper of een ‘gentle kick’.

Middels gezellige ‘inbouwsessies’ – enkel voor de Early Adopters – bouwen we exemplaren gezamelijk in. Meer info over deze events i.c.m. andere nuttige kennis en productinfo volgt t.z.t.
Inbouw door een erkend inbouwstation behoort ook tot de mogelijkheden.
De productie komt voor rekening van AMMANU.nl, ook wel bekend van Fillie, de Red Dot Design award winning laadpaal. Goed om te weten: alles wordt in Nederland ontwikkeld, geprogrammeerd, gecontroleerd, verkocht, verstuurd, ingebouwd en onderhouden door Tesla-rijders & fans :)

Bovendien maken we de sensor ‘open source’; via een USB aansluiting kan de sensor eenvoudig opnieuw geprogrammeerd worden middels code die publiek beschikbaar komt en je desgewenst ook zelf aan kan passen. Zo wordt het product vanzelf beter en zijn er wellicht andere toepassingen mogelijk die we onderling kunnen delen (bv: 3x tikken = openen en na 30 seconden sluiten. Je zou je hond zelfs kunnen leren de klep te openen zodat hij/zij zelf instapt).

Er is een ‘go’ voor de eerste productie-batch indien er minimaal 50 early-adopters zijn, die bereidt zijn om 50% (200,= ex.btw.) aan te betalen.
Heb je interesse? Schrijf je dan in via deze link: Talking Tasman
Daar kun je ook opgeven of je een early adopter wilt zijn.
(als je je reeds voor 20 juni had ingeschreven voor de mailinglist en je wil een Early Adopter zijn, laat me dat dan even per mail weten: [email protected]).
Als we 50 gegadigden hebben (we hebben er nu - 22 juni - al bijna 15), krijg je bericht over de beschikbaarheid en kun je via een webshop bestellen & aanbetalen. De Early Adopters worden dan uitgenodigd voor de gezellige inbouw-sessies.

Alle info waaronder een F.A.Q. is te vinden op www.TalkingTasman.com, via de menu optie 'hands-free tailgate'.
 
De prijs van de hands-free tailgate opener voor je Tesla is bekend! :D
Het geheel wordt een inbouwpakket bestaande uit een sensorkastje (voet/kick), kabelboom en inbouwhandleiding en zal voor Euro 395,= ex.btw. verkocht worden.
Hiermee is een gemotoriseerde achterklep (Model S en X) te openen en te sluiten en een handmatige klep te ontgrendelen (standaard bij de Model 3). Heb je de speciale veren-set voor de Model 3, dan zal je klep ook openen.
Het openen/sluiten wordt geinitieerd door een ‘veeg’ beweging met je voet onder de bumper of een ‘gentle kick’.

Middels gezellige ‘inbouwsessies’ – enkel voor de Early Adopters – bouwen we exemplaren gezamelijk in. Meer info over deze events i.c.m. andere nuttige kennis en productinfo volgt t.z.t.
Inbouw door een erkend inbouwstation behoort ook tot de mogelijkheden.
De productie komt voor rekening van AMMANU.nl, ook wel bekend van Fillie, de Red Dot Design award winning laadpaal. Goed om te weten: alles wordt in Nederland ontwikkeld, geprogrammeerd, gecontroleerd, verkocht, verstuurd, ingebouwd en onderhouden door Tesla-rijders & fans :)

Bovendien maken we de sensor ‘open source’; via een USB aansluiting kan de sensor eenvoudig opnieuw geprogrammeerd worden middels code die publiek beschikbaar komt en je desgewenst ook zelf aan kan passen. Zo wordt het product vanzelf beter en zijn er wellicht andere toepassingen mogelijk die we onderling kunnen delen (bv: 3x tikken = openen en na 30 seconden sluiten. Je zou je hond zelfs kunnen leren de klep te openen zodat hij/zij zelf instapt).

Er is een ‘go’ voor de eerste productie-batch indien er minimaal 50 early-adopters zijn, die bereidt zijn om 50% (200,= ex.btw.) aan te betalen.
Heb je interesse? Schrijf je dan in via deze link: Talking Tasman
Daar kun je ook opgeven of je een early adopter wilt zijn.
(als je je reeds voor 20 juni had ingeschreven voor de mailinglist en je wil een Early Adopter zijn, laat me dat dan even per mail weten: [email protected]).
Als we 50 gegadigden hebben (we hebben er nu - 22 juni - al bijna 15), krijg je bericht over de beschikbaarheid en kun je via een webshop bestellen & aanbetalen. De Early Adopters worden dan uitgenodigd voor de gezellige inbouw-sessies.

Alle info waaronder een F.A.Q. is te vinden op www.TalkingTasman.com, via de menu optie 'hands-free tailgate'.

Had me al aangemeld, maar ik hoop dat de andere 35 snel komen...lijkt me wel praktisch! :)
 
  • Like
Reactions: cvonken
Werkt de set ook met de automatische model 3 trunk van Tesland?
Als ik goed geinformeerd ben, werkt die set met een fysieke open- (originele Tesla knop) en een sluit-knop (toegevoegd door de set). Als dat zo is, dan werkt deze ook met de voet-sensor.
Merk op dat die sluitknop dus geen originele Tesla knop is en dat het aansluiten op de voet-sensor mogelijk minder klik-klak-klaar kan zijn. Ik zie een kans voor je om dit tijdens een inbouw-sessie voor elkaar te krijgen :).
 
  • Like
Reactions: Basvdpoel