Dat gaat erg goed met de M3
Wat mij opvalt ik bijna nooit piepende banden heb, noch het gevoel dat hij begint te glijden. Komende uit een BMW 330e was ik gewend dat het piepen van de banden wel het einde van de grip signaleerde, en je kon dat ook goed voelen in het stuur.
Met de M3 ben ik iets minder comfortabel in het opzoeken van die grens, om de grens onduidelijk lijkt te zijn.
Hebben jullie enig idee hoe dat zit?
AWD? elektrisch differentieel? Laag zwaartepunt?
Als ik mijn favoriete bochtjes probeer kan ik met de M3 wat harder door de bocht, maar ik ben ook van 225 banden naar 235 gegaan, dus of het nou echt aan de auto ligt?
Het grootste probleem is misschien wel dat ik uit de stoel dreig te vliegen
Wat mij opvalt ik bijna nooit piepende banden heb, noch het gevoel dat hij begint te glijden. Komende uit een BMW 330e was ik gewend dat het piepen van de banden wel het einde van de grip signaleerde, en je kon dat ook goed voelen in het stuur.
Met de M3 ben ik iets minder comfortabel in het opzoeken van die grens, om de grens onduidelijk lijkt te zijn.
Hebben jullie enig idee hoe dat zit?
AWD? elektrisch differentieel? Laag zwaartepunt?
Als ik mijn favoriete bochtjes probeer kan ik met de M3 wat harder door de bocht, maar ik ben ook van 225 banden naar 235 gegaan, dus of het nou echt aan de auto ligt?
Het grootste probleem is misschien wel dat ik uit de stoel dreig te vliegen