vdvoorde
1961 Born Petrolhead 2016 Reborn Electric
@Top Leuk draadje! Ook ik herken veel van wat er is geschreven, zo niet alles. Huiveringwekkend, want jullie hebben er al één en ik moet nog een weekje wachten .....
@Hayden Vat het onderstaande s.v.p. niet op als een aanval. Zo is het absoluut niet bedoeld, maar jouw bijdrage triggerde me.
Zal ik aangaande afwerking en gebreken eens een lijstje maken van mijn 5 nieuwe Duitse premium auto's van de laatste 8 jaar? Allemaal auto's van ca. 100K incl. BTW. Allemaal gekocht vanuit mijn hart, want ik ben een born petrolhead. En dus allemaal met 25% bijtelling, omdat dit gelukkig kon (en mocht van mijn lief .....). En dan daarbij vermelden wat allemaal niet is opgelost, vanwege de zogenaamde 'product-eigenschappen' van hun premium product? Ik kan uit eigen ervaring concluderen dat dit een regelrechte schande is en volstrekt onacceptabel voor een merk met maar liefst 100 jaar ervaring. Je houd je hart vast voor de volgende 100 jaar, waar ze nu vol trots mee adverteren. Oeps, nu weten jullie over welk merk ik het heb. Maar bij die andere twee is het geen haar beter!
Niet om het goed te praten, maar ik kan - en zal - dat met veel minder moeite accepteren van een merk dat, na slechts een vingeroefening met de Roadster, nog maar 5 jaar serieus auto's bouwt. Een fabrikant die, na wat ik hier op het forum heb gelezen, niet zeurt en gewoon vervangt of repareert, zoals je dat mag verwachten. Daarnaast was ik me ten tijde van de aanschaf van mijn MS heel bewust dat het een US auto is. Een US premium auto. En US premium is nu eenmaal anders dan Europees premium. Niet dat ik een dashboard knuffelaar of pasnaad fetisjist ben, integendeel zelfs, maar ik weet dat er een verschil is. Daar leg ik me dus bij neer. Net zoals ik me neer zal leggen bij een fluittoon, brom, kraak of lekkage. Want ik ga er van uit dat Tesla wél de moeite zal nemen om het op te lossen en er van te leren!
@Hayden Vat het onderstaande s.v.p. niet op als een aanval. Zo is het absoluut niet bedoeld, maar jouw bijdrage triggerde me.
Zal ik aangaande afwerking en gebreken eens een lijstje maken van mijn 5 nieuwe Duitse premium auto's van de laatste 8 jaar? Allemaal auto's van ca. 100K incl. BTW. Allemaal gekocht vanuit mijn hart, want ik ben een born petrolhead. En dus allemaal met 25% bijtelling, omdat dit gelukkig kon (en mocht van mijn lief .....). En dan daarbij vermelden wat allemaal niet is opgelost, vanwege de zogenaamde 'product-eigenschappen' van hun premium product? Ik kan uit eigen ervaring concluderen dat dit een regelrechte schande is en volstrekt onacceptabel voor een merk met maar liefst 100 jaar ervaring. Je houd je hart vast voor de volgende 100 jaar, waar ze nu vol trots mee adverteren. Oeps, nu weten jullie over welk merk ik het heb. Maar bij die andere twee is het geen haar beter!
Niet om het goed te praten, maar ik kan - en zal - dat met veel minder moeite accepteren van een merk dat, na slechts een vingeroefening met de Roadster, nog maar 5 jaar serieus auto's bouwt. Een fabrikant die, na wat ik hier op het forum heb gelezen, niet zeurt en gewoon vervangt of repareert, zoals je dat mag verwachten. Daarnaast was ik me ten tijde van de aanschaf van mijn MS heel bewust dat het een US auto is. Een US premium auto. En US premium is nu eenmaal anders dan Europees premium. Niet dat ik een dashboard knuffelaar of pasnaad fetisjist ben, integendeel zelfs, maar ik weet dat er een verschil is. Daar leg ik me dus bij neer. Net zoals ik me neer zal leggen bij een fluittoon, brom, kraak of lekkage. Want ik ga er van uit dat Tesla wél de moeite zal nemen om het op te lossen en er van te leren!