Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Help, ik moet van m'n auto af

This site may earn commission on affiliate links.
Even on topic...:wink: (wie had dat van mij gedacht?):biggrin:

Ik ken iemand die van zijn auto af wil....

Een mooie rode Classic P85 uit het belastingjaar 0..... (%) met bijna alle opties.
En ik heb het idee dat deze bezitter niet persé de hoofdprijs wil hebben.
Svp niet speculeren over wie wat waar etc.... en bij interesse een PM aan mij. Ik breng je dan in contact.

Ik heb hier (en wil hier) geen commercieel belang bij, maar ben een beetje voorzichtig met noemen van prijzen icm alle andere details op het forum.
Dit omdat ik weet dat er ook niet actieve leden meekijken (de anoniemere variant van Maarten, met daarin goede indicatie voor wat mogelijk is vind ik overigens prima)
Niet iedereen zal het hier met me eens over zijn, maar die discussie wil ik hier liever niet voeren.

Dus, als je in de markt bent / zou kunnen zijn voor een Classic dan denk ik dat ik weer 2 mensen blij kan maken (en ik weer puntjes voor het Karma klassement)
 
Als er n 300C of andere lijkwagen :wink: gepost wordt, dan heeft het hele forum een mening, en nu kunnen we deze niet eens op de eerste pagina houden?
Moet deze auto nou echt via een handelaar een nieuwe bestemming krijgen, of maken we iemand die hier zoekt nog blij?:biggrin:
 
Zie dat John al ijverig is geweest hier ;) Betreft inderdaad mijn auto, nu de nieuwe bijna geleverd is gaat de "oude" de verkoop in. Mocht iemand van het forum interesse hebben of iemand kennen die op de bok zit om een mooie complete S te kopen maar geen nieuwe kan/wil betalen dan hoor ik dat graag! :smile:

p85red.jpg


Model S P85 geleverd in 2013 (=dus nog bijna 3 jaar 0% bijtelling!), zwart leren interieur, carbon dashboard inleg.
Alle opties (oa panodak, sound system, parkeersensoren, luchtvering, duolader) behalve winterpakket en kinderzitjes.
Achteraf aangepast: ramen getint (oplopend, eenvoudig te verwijderen indien gewenst), opticoat lakverzegeling (2013, bijgewerkt begin 2015), dashboard camera (eenvoudig te verwijderen indien gewenst).
Velgen keuze uit drie sets: 19" Tesla (Nokian winterbanden 5-6mm), 19" Tsportline Turbine Zilver (Goodyear winterbanden 7-8mm), of 20" Vossen CV4 breedset (voor 225 achter 285, Michelin PSS zomerbanden 4-5mm)
Verder is hij uiteraard altijd keurig gepoetst en onderhouden, inmiddels al 3 beurten bij Tesla gehad (had het pakket gekocht grr), en auto is eigenlijk altijd kwaaltjes en rammel vrij geweest muv de drive unit daar is een paar weken geleden een nieuwe (stille) in gekomen.

Zoals gezegd ik hoef er niet de hoofdprijs voor te krijgen, mocht je interesse hebben of iemand weten en een richtprijs willen weten laat het me weten via het forum of direct (zie contactgegevens via de link in mijn forum signature).
 
Last edited:
daar zijn draadjes vol over geschreven hier. Er zijn samengevat 2 meningen (met nuance)
1. de electrische auto heeft nauwelijks onderhoud nodig dus 1x per jaar/20K is te veel en te duur voor de hoeveelheid werk, Elon Musk vond het ook veel, het meeste kan ik zelf ook doen
2. argumenten uit 1 zijn valide maar ik stuur met liefde elk jaar of nog frequenter met 20K naar de garage want ik kan niet sleutelen, voor de veiligheid, gelijk alles nalopen, ook garantiezaken bijv. de 2200/4/1,21=454 per keer of minder dan 2,2 cent p/km vind ik dat wel waard.

Als 2 dan is ook te overwegen elke keer iets meer apart af te rekenen, makkelijk als je na een jaar je Tesla (incl het onderhoud) verkoopt. Meeverhuizen kan niet.
 
Ja, dat was de vraag, dus.
Verhuist het contract nou mee met de eigenaar naar de nieuwe auto of mee met de auto naar de nieuwe eigenaar. :wink:
Wat ik er van begrijp gaat het contract mee met de laatste (de auto) en niet met eerste (de eigenaar).
 
Ja, dat was de vraag, dus.
Verhuist het contract nou mee met de eigenaar naar de nieuwe auto of mee met de auto naar de nieuwe eigenaar. :wink:
Wat ik er van begrijp gaat het contract mee met de laatste (de auto) en niet met eerste (de eigenaar).

Zou het kunnen zijn dat er binnen Tesla mensen zijn die van mening zijn: Nee, en... Nee?

Zomaar een vraag.....


Andere vraag: Wie gaat er met de ex van Loek vandoor?:biggrin: