Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Het dino draadje

This site may earn commission on affiliate links.
Heb ook nog zo'n kaart van Europa met de afstanden tussen elke SuC er met de hand op gekribbeld.... De meewarende blik van de meeste mensen (vrouw incluis) als ik die kaart bovenhaalde...
 
launchparties en rally's zijn niet aan mij besteed, verder ben ik 100% dino.
Ik heb zojuist in de kantoortuin, staande met 2 vingers in de lucht, even een momentje genomen om hardop de Dino-eed af te leggen: "Ik blijf trouw aan mijn classic tot de dood ons scheidt, zo waarlijk helpe mij Elon almachtig".
 
  • Like
Reactions: Wiebe
Found it :)

image.jpeg
image.jpeg
 
Hahaha! Afdeling Geriatrie, dat is een nog mooiere benaming voor dit draadje!

Ach ja, dat Originals gedoe is natuurlijk gelul van me. Tesla gaat door, nieuwe modellen en nieuwe mensen op dit forum, en dat is maar goed ook. Het was inderdaad een leuke tijd in '12 en '13, vooral omdat er niets was. Speculeren totdat de vingers blauw waren en een veel kleinere community omdat er simpelweg minder mensen op het forum waren.

Tegelijkertijd kan je na een tijdje zo weer instappen en blijkt dezelfde humor, kennis over en van en vooral de bereidheid te helpen (!) er gewoon nog te zijn. Hoe denk je dat ik aan een Sig MX kom? Overgenomen van een Dinosaur die veel moeite voor me heeft gedaan om dat voor elkaar te krijgen. Waarom? We kenden elkaar van het forum.

Ik rest my case.
 
feestje: nope
Antwerpen: check
levering 2013: check
lid forum 2013: check

Maar help me even rond de finaliteit van dit draadje, JoeNe.

- groupsbuy rolators?
- collectieve optie op nieuw op te richten zijvleugel in rusthuis voor dementerenden HOME " `K ZOU HET DUIZEND KEER ZEGGEN"?
- Benidorm Bastardsclubje oprichten om de jonkies hier in de maling te nemen?
 
  • Like
Reactions: robertvg and Wiebe
Nou ja, vooruit, dan kan ik natuurlijk niet achterblijven. Ik had de testrit uit 2012 op YouTube, vanwege de tight-ass comments, maar offline gehaald. Maar natuurlijk is de video er nog!

Voor de mensen die de video niet kennen: In november 2012 waren er 2 MS's voor 2 dagen in NL. Voor het eerst in Europa. Ik had me er tussen gewurmd of ze te proefrijden. En dat heb ik gedaan! Ik schrijf er bijna - onbedoeld - eentje af rond 2:40 in de video. Maar door de wegligging van de MS komt het gelukkig goed. De Tesla-dame in kwestie was not amused. Ik wel.


By the way: traction control stond uit, bleek later.
 
Last edited:
Ha, leuk om ons weer te zien op de foto's van de launch party! Ik weet nog goed hoe jaloers ik was op de gelukkigen die in augustus/september hun signature S uitgeleverd kregen. En - vooral - hoe ik baalde van mijn besluit een aantal maanden eerder om de signature reservering om te zetten in een gewone (want de configuratie die ik wilde zou als signature een paar duizend euro duurder uitvallen)...

Die ruime 2 maanden tot 29 november 2013 (mijn S-day) duurden zo ontzettend lang! Achteraf ben ik toch wel blij, onze p85 had nauwelijks kinderziektes en maar 1 nieuwe drivetrain!
 
Om deze draad te kunnen posten moet je aan de volgende voorwaarden voldoen:

  • Je eerste Model S moet in 2013 geleverd zijn
  • Je was hier op het forum actief in 2012-2013 en hebt samen met ons uitgekeken naar de eerste leveringen van de Model S in Europa.
Of wel was je aanwezig op een feestje waar je dit pasje voor nodig had:

Welkom op het dino draadje!

Volgens mij komt er nog een voorwaarde bij: een echte dino heeft zich niet laten verleiden door een upgrade naar al dat nieuwerwetse gedoe :)