You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Oh jawelNou, even wennen. Ik zie dat duimpje omlaag niet meer bestaat, daar ben ik blij om.
Ja ik zag het. Op mijn mobiel zie ik het niet staan, alleen report, like en quote en reply.Oh jawel![]()
Ach ja. Dumb, dumber en dumbest. Likeknop ingeduwd houden.Ja ik zag het. Op mijn mobiel zie ik het niet staan, alleen report, like en quote en reply.
Ff like vasthouden, dan komen de andere symbooltjes ook.Ja ik zag het. Op mijn mobiel zie ik het niet staan, alleen report, like en quote en reply.
Leuke gadget. Ik meen gelezen te hebben dat er ook nog iets verrassends te zien zou zijn. Ik heb nog niks gevonden.Je kunt nu ook een banner toevoegen aan je profiel. Ziet er wel leuk uit als je op iemand zijn/haar profiel klikt. Heb m'n Tesla maar erin gezet.![]()
Denk dat die verrassing gewoon de chatfunctie was tijdens de downtime. Maar die is nu dus weer weg.Leuke gadget. Ik meen gelezen te hebben dat er ook nog iets verrassends te zien zou zijn. Ik heb nog niks gevonden.
Net zoals die bierkratjes zeker? Life sucks!![]()
deze miste ik al lang
Jammer dat mijn verzameling van duizenden like's , love's en funny's verdwenen zijn![]()