Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Het forum vernieuwd. Wat vinden we ervan?

This site may earn commission on affiliate links.
Waar ik een beetje naar op zoek ben:
- paginanummering bovenaan de pagina. Moet nu naar beneden scrollen om naar de volgende/vorige pagina te kunnen.
- dit geldt ook voor het topic overzicht, mis de pagina nummering.
Wel fijn dat als je op een topic klikt je gelijk naar de nieuwe post toe kan

Verder wel een verfrissend nieuw ontwerp dat gelukkig binnen een paar dagen helemaal vertrouwd voelt.
 
Ik moet er mss nog aan wennen, maar ik vind het maar slecht zichtbaar wat de nieuwe, ongelezen topics zijn. En op mobiel is de ruimte voor iedere 'header' van een user nogal fors. Soms neemt dat meer ruimte in dan de feitelijke boodschap. Heb het idee dat ik meer moet scrollen en minder goed onderscheid kan zien. Beetje rommelig eigenlijk.

Edit: nu ik zie hoe groot mijn profielfoto getoond wordt en hoeveel ruimte dat inneemt, heb ik deze meteen verwijderd. Dat zou toch niet de bedoeling moeten zijn.
 
Waar ik een beetje naar op zoek ben:
- paginanummering bovenaan de pagina. Moet nu naar beneden scrollen om naar de volgende/vorige pagina te kunnen.
- dit geldt ook voor het topic overzicht, mis de pagina nummering.
Wel fijn dat als je op een topic klikt je gelijk naar de nieuwe post toe kan

Verder wel een verfrissend nieuw ontwerp dat gelukkig binnen een paar dagen helemaal vertrouwd voelt.

Vreemd dat je de paginanummering niet bovenaan de pagina ziet. Ik heb vorige week bij admins het verzoek neergelegd om op mobiel de paginanummering bovenaan weer te geven omdat je toen inderdaad helemaal naar beneden moest scrollen om die te zien. Een paar dagen geleden hebben ze dat gefixt. Krijg jij die paginanummering nog steeds niet bovenaan te zien?
 
Vreemd dat je de paginanummering niet bovenaan de pagina ziet. Ik heb vorige week bij admins het verzoek neergelegd om op mobiel de paginanummering bovenaan weer te geven omdat je toen inderdaad helemaal naar beneden moest scrollen om die te zien. Een paar dagen geleden hebben ze dat gefixt. Krijg jij die paginanummering nog steeds niet bovenaan te zien?
Ik kreeg een melding dat je hiermee mijn post gequoted had terwijl het niet om mijn post ging

Right_Said_Fred quoted your post in the thread Het forum vernieuwd. Wat vinden we ervan?
er zitten nog wat foutjes in
 
Vreemd dat je de paginanummering niet bovenaan de pagina ziet. Ik heb vorige week bij admins het verzoek neergelegd om op mobiel de paginanummering bovenaan weer te geven omdat je toen inderdaad helemaal naar beneden moest scrollen om die te zien. Een paar dagen geleden hebben ze dat gefixt. Krijg jij die paginanummering nog steeds niet bovenaan te zien?
Laat ik bij deze mijn waardering en dank uitspreken naar allen die tijd, energie en emotie hebben gestoken in het verbeteren van dit forum.

Mag ook wel eens gezegd zijn dunkt mij.
 
misschien heeft het niets met het vernieuwde forum te maken maar ik heb het idee dat er een stuk minder wordt gepost
de reguliere link die ik gebruikte naar het Netherlands/belgium deel, gaf een foutmelding als gevolg van omleidende cookies oid.
Ik moest echt even door de instellingen in mijn browser om de cookies te verwijderen. Zowel op PC als telefoon deze problemen gehad. Dus misschien dat anderen dat ook hebben!
 
Vreemd dat je de paginanummering niet bovenaan de pagina ziet. Ik heb vorige week bij admins het verzoek neergelegd om op mobiel de paginanummering bovenaan weer te geven omdat je toen inderdaad helemaal naar beneden moest scrollen om die te zien. Een paar dagen geleden hebben ze dat gefixt. Krijg jij die paginanummering nog steeds niet bovenaan te zien?
Mijn post heeft een paar dagen in de wacht gestaan voor ik hem vanochtend postte. Zie nu inderdaad dat de pagina nummering nu ook bovenaan staat.
Mooi dat dit zo snel opgepakt is!
 
Ik kreeg een melding dat je hiermee mijn post gequoted had terwijl het niet om mijn post ging

Right_Said_Fred quoted your post in the thread Het forum vernieuwd. Wat vinden we ervan?
er zitten nog wat foutjes in

Dat kwam omdat ik nog een quote van jou in de cache had staan (van een antwoord dat ik nooit verstuurd had). Toen ik dat na plaatsing zag, heb ik hem alsnog verwijderd. Maar toen had jij die melding al gehad.
 
  • Informative
Reactions: Xfrank