You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Toch wel een toppertje die Kona. Al lijkt hij veel kleiner dan ik had verwacht.
komt niet boven 67kW ? hmmmm
"Hyundai Kona charging on 175 kW charger"
komt niet boven 67kW ? hmmmm
Mooie grafiek. Kun je de km/u laadvermogen eraan toevoegen? Op basis van typical.Komt tot 70kW. Ik heb van verschillende modellen de laadcurve (in kW) bijgehouden:
View attachment 323700
Mooie grafiek. Kun je de km/u laadvermogen eraan toevoegen? Op basis van typical.
Eigenlijk is dat een relevanter getal. Het geeft antwoord op de vraag: “als ik een half uur laad, hoever kan ik dan weer rijden?”.
De efficiënte Hyundais laten dan best mooie cijfers zien.
Op enig moment (rond 02:46 / 27:08:11) zag ik hem de 71kW aantikken.komt niet boven 67kW ? hmmmm
Je link werkt niet Roland van der Put on TwitterVolgen zeker de CTO van Fastned. Die post af en toe laadprofielen van wagens die bij hen laden. Zoals deze van de Kona.
Hij heeft de Jaguar dealer verteld hoeveel viewers hij kreeg bij zijn Kona video (200k), dus ik denk niet dat het aan gebrek aan bekendheid ligt. Lijkt er naar mijn mening op dat hij iets te kritisch is met al zijn EV ervaring.Bjorn merkt dat ze bij Jaguar geen idee hebben wat er in het elektrische auto wereldje gaande is.
Ze lijken te denken dat hij een random vlogger is en daar waar anderen wel de kans krijgen om de jaguar I-pace te rijden heeft Bjorn dat nog niet gekregen.
Voorlopig vind ik persoonlijk Bjorn de beste, eerlijkste en meest ervaren elektrische autotester die er is.