Het sarcastische zat eigenlijk in het feit dat je bij die omstandigheden bijna geen ongeval kan maken, dit kan ik met Tesla al sinds het begin. (Ik reed dagelijks over de ring van Parijs)MB is aansprakelijk bij een ongeval (in beperkte omstandigheden).
Maar goed MB is aansprakelijk, dat kan niet tegengesproken worden….hoop ik want de kans dat het ooit tot een ongeval komt, is volgens mij zogoed als onbestaande dankzij het aantal S’en, het beperkt aantal locaties waar het kan EN de enorm lage kans op ongevallen onder die omstandigheden.
360 implementatie is te doen door middel van historische beelden. Land Rover kan zelfs onder de auto kijken, virtueel.
Zeker te doen dus, maar Tesla is blind voor de auto, op parkeersensoren na. Mijn Evoque kon om de hoek kijken, maar ik heb op 10 jaar wel één keer een camera verloren door steenslag.
het was ook maar een open vraag. Er zijn zij camera’s, camera vooraan, een camera achteraan en een sd stick die historisch/cached beelden kan gebruiken.
Een beetje slimme software maakt daar makkelijk een soort virtuele 360 van. (Buiten het onder aanzicht)
Vreemd dat men dit nog niet heeft toegevoegd.
Maar over de nauwkeurigheid, zoals hier boven uitgelegd wordt, spreek ik mij niet uit.
Last edited: