Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Het nieuwe berijderstopic

This site may earn commission on affiliate links.
Om de oude garde niet langer voor de voeten te lopen, ze moeten wel even slikken, hierbij een thread voor nieuwe berijders. Hierin kunnen we alles kwijt over de Tesla waarin we rijden. Off topic gaan kan bijna niet (off road wel).
@Tozz en @MarcelS, wij als de enige echte Drie Musketiers, de Nieuwe Garde, trappen af. Iedereen is verder welkom. We gaan genieten!!
 
768 km op de klok. Na 90% laden vannacht 342km range.
Veel nieuwe Tesla-enthousiastelingen in mijn omgeving;). Dit na evenveel demo-ritjes;).
Mijn zoon heeft zijn beste vriend en diens vader meegenomen voor een ritje. Mijn zoon vertelde vandaag dat 'ie op een feestje was waar die vader ook was; vader vertelde de hele avond aan iedereen over zijn Tesla-ervaring! Moet toch ooit een referral uit komen!
 
768 km op de klok. Na 90% laden vannacht 342km range.
Veel nieuwe Tesla-enthousiastelingen in mijn omgeving;). Dit na evenveel demo-ritjes;).
Mijn zoon heeft zijn beste vriend en diens vader meegenomen voor een ritje. Mijn zoon vertelde vandaag dat 'ie op een feestje was waar die vader ook was; vader vertelde de hele avond aan iedereen over zijn Tesla-ervaring! Moet toch ooit een referral uit komen!
Hier ook. Vooral het optrekken scoort!!

Trekt de Tesla-app jouw telefoon ook zo snel leeg??