Om de oude garde niet langer voor de voeten te lopen, ze moeten wel even slikken, hierbij een thread voor nieuwe berijders. Hierin kunnen we alles kwijt over de Tesla waarin we rijden. Off topic gaan kan bijna niet (off road wel). @Tozz en @MarcelS, wij als de enige echte Drie Musketiers, de Nieuwe Garde, trappen af. Iedereen is verder welkom. We gaan genieten!!
Derde keer geladen. Nu 344 km op 90%. Elke keer 2 km erbij. Mag nog wel een paar maanden doorgaan zo.
768 km op de klok. Na 90% laden vannacht 342km range. Veel nieuwe Tesla-enthousiastelingen in mijn omgeving. Dit na evenveel demo-ritjes. Mijn zoon heeft zijn beste vriend en diens vader meegenomen voor een ritje. Mijn zoon vertelde vandaag dat 'ie op een feestje was waar die vader ook was; vader vertelde de hele avond aan iedereen over zijn Tesla-ervaring! Moet toch ooit een referral uit komen!
Tot welk moment mag je nog reageren in dit topic?? (aflevering 15-2-18, ben ik nog een nieuwe berijder?)
Zolang je het leuk vindt lijkt me. Je bent ook zou oud als je je voelt. Ik ben er 54 maar als ik die Tesla zie weer 30.
Even wat cijfers en feiten: Huidige stand: 4941 km Versie 2018.18 Gem. verbruik: 229w/km (witte broodsweken bij koude temperaturen en te vaak korte ritjes)
Redelijk hoog verbruik. Maar wij newbees rijden in redelijk warm weer dus het gemiddelde kan alleen maar hoger worden.
Niet echt opgemerkt. En het is nog niet nodig geweest de tel in de iPhone dock op te laden (had ik bijbesteld)
Ik kijk te vaak op de telefoon. Voordeel van galaxy is dat je supersnel kunt laden via het aanstekerpunt.
Duh. Geen excuus. Hij komt ook niet door Noord-Holland, Utrecht, Groningen, Friesland, Drenthe, Flevoland, Overijssel...