Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Het nieuwe berijderstopic

This site may earn commission on affiliate links.
kreeg net een melding in de app dat die van mij ook klaar staat, hoelang duurde de update bij jou? Moet ik even wat tijd maken in mijn planning.
Het systeem gaf 1 uur en 40 minuten aan. Kon het niet controleren want kreeg geen melding via de app dat software update gereed was. Volgens mij staat er altijd 1 uur en 40 minuten. Kan ook toeval zijn...
 
Ik heb op 6 juni mijn Tesla opgehaald in Tilburg en vroeg mij af wanneer ik de aanbetaling van € 4.000,00 terug kan verwachten. In mijn profiel zie ik alleen een creditnota aangemaakt in mei.

Ook zou ik nog een tegoed ontvangen van € 500,00 i.v.m. de referral code die ik gebruikt heb, deze kan ik ook nergens vinden.

Heeft iemand hier ervaring mee?
 
Ik heb op 6 juni mijn Tesla opgehaald in Tilburg en vroeg mij af wanneer ik de aanbetaling van € 4.000,00 terug kan verwachten. In mijn profiel zie ik alleen een creditnota aangemaakt in mei.

Ook zou ik nog een tegoed ontvangen van € 500,00 i.v.m. de referral code die ik gebruikt heb, deze kan ik ook nergens vinden.

Heeft iemand hier ervaring mee?
Als het goed is was het eindbedrag op je eindrekening 4000 minder.

Die 500 kan ik ook nergens vinden maar zou ik het systeem van service staan is mij verteld
 
Ik heb op 6 juni mijn Tesla opgehaald in Tilburg en vroeg mij af wanneer ik de aanbetaling van € 4.000,00 terug kan verwachten. In mijn profiel zie ik alleen een creditnota aangemaakt in mei.

Ook zou ik nog een tegoed ontvangen van € 500,00 i.v.m. de referral code die ik gebruikt heb, deze kan ik ook nergens vinden.

Heeft iemand hier ervaring mee?

Duurde bij mij ruim twee maanden en enkele telefoontjes naar Tesla Tilburg...