Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Het nieuwe berijderstopic

This site may earn commission on affiliate links.
Dit is mijn eerste ervaring met Tesla is het mij nu wel duidelijk dat communicatie niet hun sterkste punt is en je voor alles veel geduld moet hebben...

Ik heb er nooit achter aan gezeten, kreeg het na 1,5 maand ineens gestort uit het niets. Dat is mij overigens wel aangegeven bij het maken van de delivery afspraak en het afvinken van alle financiele zaken. Toen gaven ze aan ongeveer 2 maanden.

Komt vanzelf!
 
Voorzitter!:p
Maar idd. Heb weinig afspraken waarvoor ik de routeplanner moet gebruiken...
Ik gebruik de agendafunctie voor iedere rit. Dit terwijl ik als 70-plusser helemaal geen agenda meer nodig heb.
Maar ... ik wil wel graag weten wat voor drukte en files ik op mijn weg ga ontmoeten. De navigatie is dan via de agenda met één tikje te activeren. Geluid van de navigatie staat wel altijd uit.
 
  • Like
Reactions: Exiteer
Ik gebruik de agendafunctie voor iedere rit. Dit terwijl ik als 70-plusser helemaal geen agenda meer nodig heb.
Maar ... ik wil wel graag weten wat voor drukte en files ik op mijn weg ga ontmoeten. De navigatie is dan via de agenda met één tikje te activeren. Geluid van de navigatie staat wel altijd uit.
IK gebruik de agenda zakelijk veelvuldig, meestal meerdere afspraken per dagdeel. Wanneer je je eenmaal aanwent bij elke afspraak het adres te vermelden (of naam bedrijf, zoekt 'ie verder zelf op, meestal feilloos) werkt de navigatie heel eenvoudig. Omdat dit zo goed beviel ben ik het ook met de privéafspraken gaan doen. Ook vanwege de door Wim genoemde redenen.
 
  • Like
Reactions: Exiteer