Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
Ik zal toch niet de enige met een Tesla zijn die naar voetbal kijkt. Welnu, laat je gaan en post je frustraties hier. Dan ben je ze kwijt. Gedeelde smart is halve smart.

Ik zette de tv gisteren uit toen de Belgen op 0-2 voorsprong kwamen. Ik geloofde mijn ogen niet vanmorgen toen de pushberichten binnendruppelden, vanavond even terugkijken. Zonder onze beste Belgische vrienden zout in wonden te willen strooien, mijn stamboom begint in België, land van Herve, moet ik wel constateren dat de Belgen de nieuwe Hollanders zijn (o zo arrogant) en de Hollanders de nieuwe Belgen (sympathiek clubje). Om het met Bredero te zeggen: het kan verkeren!
 
Haha, ik begrijp wat je bedoelt. Wat mij betreft hoeft er niemand per se te verliezen (behalve Duitsland dan vanavond). Maar inderdaad...ik denk dat dit een mooi voorbeeld is dat arrogantie gepaard gaat met de stand op de ranglijst, ongeacht waar je vandaan komt.
 
Haha, ik begrijp wat je bedoelt. Wat mij betreft hoeft er niemand per se te verliezen (behalve Duitsland dan vanavond). Maar inderdaad...ik denk dat dit een mooi voorbeeld is dat arrogantie gepaard gaat met de stand op de ranglijst, ongeacht waar je vandaan komt.
Worst case: Nederland wint vanavond, eerst zien en dan geloven, Duitsland wordt geen groepshoofd en bij de loting komen ze in de pot van Nederland.
Wij komen van ver. Tegen Duitsland mooi gewonnen maar het had ook anders kunnen lopen. Frankrijk was apathisch. Maar goed, die uitslagen staan als een huis!
 
Tuurlijk geniet van het moment. Sinds 1974 heeft (op 1994 na in de VS) telkens of Frankrijk of Duitsland of Nederland in de WK-finale gestaan! En dat je in deze fase al niet eens degradeert is een prestatie op zich.

En misschien toch ook Dickie Advocaat nog even dankbaar zijn, door het winnen van de laatste poulewedstrijd nog net voldoende punten gesprokkeld om in de A-divisie uit te komen.
 
Tuurlijk geniet van het moment. Sinds 1974 heeft (op 1994 na in de VS) telkens of Frankrijk of Duitsland of Nederland in de WK-finale gestaan! En dat je in deze fase al niet eens degradeert is een prestatie op zich.

En misschien toch ook Dickie Advocaat nog even dankbaar zijn, door het winnen van de laatste poulewedstrijd nog net voldoende punten gesprokkeld om in de A-divisie uit te komen.
Nu sla je door!:p Dickie heeft ons het WK door de neus geboord door die enorme tactische blunder in Parijs!
 
Laat ons dit vooral niet dramatiseren. Er ontbraken enkele belangrijke pionnen (Debruyne, Lukaku, Fellaini, ...) en de vervangers waren dramatisch slecht. Chadli deed ons als met een man minder spelen en wat Boyata deed, was in ieder geval geen voetbal!