Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
Geweldig draadje wordt dit de komende weken. België staat op 1 bij de bookmakers. Als dat maar goed gaat!
PS NL op 8

Geweldig draadje wordt dit de komende weken. België staat op 1 bij de bookmakers. Als dat maar goed gaat!
PS NL op 8
De laatste jaren durven wij de denken dat we kans maken om te winnen, terwijl Nederlanders er telkens 100% van overtuigd zijn dat ze gaan winnen. Zelfs als ze er niet eens bij zijn. 😅
 
  • Like
Reactions: Phil V
De laatste jaren durven wij de denken dat we kans maken om te winnen, terwijl Nederlanders er telkens 100% van overtuigd zijn dat ze gaan winnen. Zelfs als ze er niet eens bij zijn. 😅
Ja en nee.
Ja, België zou hoewel de sterren aan het verbleken zijn kunnen winnen.
Nee, de algehele stemming in Nederland is dat het ook dit jaar niks zal worden. Dan kan het uiteindelijk ook alleen maar meevallen.
Ik tip Italië. Die spelen tegenwoordig op zijn Hollands.
 
Mijn jongste zoon vandaag live aanwezig: fieldlab experiment... Wel om twee uur testen en om zes uur stadion in (wedstrijd begint om negen uur). Papa haalt en brengt met de Tesla :) (om de link met dit forum in stand te houden)....
Leuk. Hoop dat hij veel plezier heeft. Ik was erbij in 2000, Nederland tegen Italië, het drama van de strafschoppen.