Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.

is3

Sander Verschuur
Nov 15, 2013
2,190
1,534
Rotterdam
Omdat er inmiddels veel vraag en aanbod is naar Tesla gerelateerde items maar een apart draadje aangemaakt.;

EDIT:

Er blijkt wat onduidelijkheid te zijn over wat wel en niet is toegestaan. Dus hier wat richtlijnen:

- GEEN reclame door bedrijven
- GEEN reclame voor bedrijven of producten (tenzij het in een topic is waar wordt gevraagd naar persoonlijke ervaringen met bijvoorbeeld laadpalen, banden, wraps).

- WEL verkoop van eigen spullen (auto, banden, frunkkoffer, enz.). Maar uitsluitend in dit vraag en aanbod-topic. Niet in een ander topic of eigen topic (dus geen nieuw topic openen om je auto te verkopen). Ook niet linken naar een commerciële site zoals Marktplaats waar je eigen auto of spulletjes te koop staan. Anders staat straks het hele Marktplaats-aanbod hier.

Mod
 
Te koop:
4 schadevrije originele Tesla 19" velgen
TPMS sensoren voor Tesla Model S vanaf 2015 tot nu
Goodyear Eagle RS-A2 zomerbanden met profieldiepte 7,8 6,5 5,3 5,3 mm
Tesla centre caps
Tesla vastzetbare ventieldopjes
Prijs € 1.250 ex

1.jpg

2018-03-25 13.33.22.jpg
 
  • Informative
Reactions: simonsmidt
Wil nog een keer mijn velgen set voor Model S in de aanbieding doen ivm Referral set: Barotelli 20" staggered. Voor 245 achter 265 breed.
Velgen zijn goed en hebben maar weinig lood nodig om te balanceren. Zitten speciale Tesla ventieldopjes bij. :) Zijn ook redelijk zuinig in het verbruik. Alleen rechts voor kleine beschadiging. 1e generatie TPMS sensoren zitten erbij.
Voor meer info zie Speurders. Speurders.nl: Barotelli ST-1 Breedset 20" velgen voor Tesla model S met tp
Mag weg voor 350 euro of een goed bod.
 
gezocht 3e stoelrij model S.

Beste mensen ik heb sinds december een nieuwe model S. heb de derde stoelrij niet gekocht omdat ik die te duur vond.

Ik weet niet of het mogelijk is, maar ik zoek eigenlijk een gebruikte 3e stoelrij voor een vrindelijke prijs. Is er iemand die deze over heeft?

met vriendelijke groet,

Sjors