Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
Dat zal wel, (of bedoel je excl btw) maar op autoscout is de voordeligste € 44757 incl btw en dat is met bijna 260k kilometers!

Let goed op de prijzen, de meesten adverteren excl BTW, heb dat ook maar aangepast.
"Dat zal wel' is geen antwoord.......je vraagt om advies. Als je een antwoord niet kunt hebben dat aan je verwachtingen voldoet moet je hem hier niet publiekelijk stellen. Er staan dit moment (heel) veel auto's bij Leasebijtellingsvriendelijk en bij Verhoeks Exclusief. Ik heb zelf 2 Tesla's via Verhoeks verkocht. Ik weet uit eerste hand dat 2013 MS-en met weinig km's voor 35K ex. BTW richting Frankrijk en Italië gaan. Mocht je dat tegen vallen moet je je frustraties elders uiten. ik tracht je alleen van advies te voorzien (waar je zelf om gevraagd hebt nogmaals). Succes met je verkoop.
 
Nou nou, je hoeft je niet gelijk zo aangevallen te voelen hoor, kom op.

Ik bedoel gewoon, dat zal zo zijn, bij export, deze is echter niet voor export (wat mij betreft) en ik vergelijk met wat er in NL voor NL te koop staat. Bij leasebijtellingsvriendelijk is de voordeligste 46999 incl, met hoge km stand.
Bij Verhoeks 54329 incl. Dus ik denk dat ik qua prijs niet verkeerd zit.

Ter info, de prijs was incl btw, heb dat nu aangepast naar excl zodat het beter te vergelijken is, iedereen lijkt excl te adverteren.
 
Nou nou, je hoeft je niet gelijk zo aangevallen te voelen hoor, kom op.

Ik bedoel gewoon, dat zal zo zijn, bij export, deze is echter niet voor export (wat mij betreft) en ik vergelijk met wat er in NL voor NL te koop staat. Bij leasebijtellingsvriendelijk is de voordeligste 46999 incl, met hoge km stand.
Bij Verhoeks 54329 incl. Dus ik denk dat ik qua prijs niet verkeerd zit.

Ter info, de prijs was incl btw, heb dat nu aangepast naar excl zodat het beter te vergelijken is, iedereen lijkt excl te adverteren.
Je hebt zelf de toon gezet. Ik geef je de actuele marktprijzen. Als je zeker bent van je zaak moet je ook geen advies vragen. Verder hierover discussiëren heeft geen zin. Succes nogmaals met je verkoop. (de vraag in het buitenland is groter dan in Nederland.......)
 
  • Helpful
Reactions: twinlifenh
Zal ik dan maar voor het on topic zorgen?
Orginele Tesla cable hanger import US. Mijn twc stekker is te groot (?!?) Denk dat ik een oudere twc heb.

Of iemand moet weten hoe ik eea kan aanpassen aan de stekker zonder een nieuwe technieken aan te schaffen.
 

Attachments

  • IMG_20180704_195032.jpg
    IMG_20180704_195032.jpg
    447.4 KB · Views: 62
  • IMG_20180704_194949.jpg
    IMG_20180704_194949.jpg
    323.8 KB · Views: 33
  • IMG_20180704_195246.jpg
    IMG_20180704_195246.jpg
    436.7 KB · Views: 30
  • Like
Reactions: is3
“Aan de hoge kant.....2013 auto's worden voor onder 40K geëxporteerd.....”

Als met export de toepassing van het btw-tarief van 0% wordt bedoeld, is 45k (inclusief 21% btw) toch niet zo gek als de prijs onder de 40k zit bij export?