Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
Ja dat werkt ook op Marktplaats prima in een bepaalde klasse (grote auto's met een verkoopwaarde tot zeg 6 a 7000 euro).

Denk dat 't Tesla een ander soort kopers aantrekt die er gewoon weer 'n paar jaar mee willen doen en waarvoor het best een uitgave is, dus die willen veel weten over onderhoud, historie, laadmogelijkheden. Nog los van mijn verwachting dat in die markt (tweedehands Tesla) best veel kopers zitten die voor het eerst een EV kopen en door onzekerheid daarover nog wel wat extra vragen hebben.
Ik had ook schrik van te veel vragen, maar ik heb de koper nooit meer gehoord. Je moet maar een wagen kopen waarbij er 400 km range op het scherm staat en na 180km is hij leeg. Is nu wel nog geen winter geweest. Hij zal het nog niet mee gemaakt hebben. Ik heb het wel op voorhand goed uitgelegd.
Belangrijk is ook dat je in de afvertentie al alle mankementjes vermeldt. Dan hebben ze geen munitie meer om af te dingen voor elk krasje (velgschade) dat ze ontdekken.
Ook afspreken op neutrale plaats eerst en niet thuis. Anders verhoogt de druk om toe te geven.
 
Aangezien ik na mijn oproep Het vraag en aanbod draadje
nog geen aanbod heb gekregen, vrees ik dat het einde TWC Gen2 is...

Ik ken wel iemand die er nog een paar heeft liggen, komen als ik me niet vergis van een van de Valk hotel (voordat de SuC er kwam denk ik ;-). Omgeving Noord Brabant, stuur maar een DM als je interesse hebt dan kan ik je wel in contact brengen.
 
  • Like
Reactions: Runescom
Te koop:
Prachtige jonge model 3, in de blauwe uitvoering. Van origine in Frankrijk geleverd in mei 2021 en door een Nederlands bedrijf geïmporteerd. In april dit jaar aangeschaft en mag nu door naar de volgende liefhebber vanwege update naar de model Y.

Komt met originele accessoires zoals de trekhaak, laadkabel en gevarendriehoek etc.

Is in zeer goede staat, wel wat lichte krassen op 2 velgen en een aantal lichte krassen in de lak. Foto’s van alle velgen toegevoegd, kan kun je zelf beoordelen wat je er van vindt. De krasjes in de lak zijn moeilijk te fotograferen maar ik vind ze zelf niet storend.

Vrij bieden maar verwacht geen wonderen.

Marge auto dus hoeft geen BTW meer overheen.
D66BE859-4FBF-40B9-9593-BABF73E4F3B7.jpeg

29F414D2-4796-4DCF-9BAB-8B4E09ECDC9A.jpeg

BD3693C9-76C3-4FB7-8967-3E168BCA795E.jpeg

74304819-A9F2-4822-9112-91196445CC8D.jpeg

A3C6E291-89AB-4E52-A95C-2867BBBD8F04.jpeg

993EF0E0-D78F-49BA-A8A3-5D189080D41A.jpeg
 

Attachments

  • EF6BBCA2-58BE-41EF-B33D-C0545647EADB.jpeg
    EF6BBCA2-58BE-41EF-B33D-C0545647EADB.jpeg
    516 KB · Views: 94
  • Like
Reactions: Nick-m
Bruine Tesla Model S uit december 2014 met 178.000 km
In Oktober 2017 gekocht bij Tesla als occasion met 80.000 km.

Opties:
- Parkeersensoren rondom/achteruitrij camera
- Autopark
- Autopilot 1
- Keyless entry, 2 sleutels aanwezig
- Panoramadak / open dak
- Elektrisch bedienbare achterklep
- Leren stoelen met stoelverwarming en geheugen
- Levenslang gratis superchargen bij elke Tesla supercharger in Europa en daarbuiten
- Duo charger, oftwel tot maximaal 22kW / 3x32A wisselstroom opladen bij een laadpaal
- Levenslang premium connectivity (Navigatie, Spotify, traffic assist)
- Wegenbelastingvrij
- Orginele laadkabels zitten erbij.
- Generatie 2 voorstoelen voor een betere zit.
- Winterbanden zitten erbij, in opslag bij euromaster.
- Ombouw naar CCS met adapter, dus overal kunnen laden.
- Infotainment upgrade met Netflix, Disney+, 4G, etc (MCU2).
- Sneeuwkettingen.
- Slipstream velgen
- Lampjes in Frunk & Trunk vervangen voor heldere.

Onderhouds historie aanwezig, onder anderen luchtvering vervangen, voorste draagarmen vervangen met 155.000 km, 12V accu vervangen
Weinig gesupercharged, historie anwezig
8 jaar garantie op accu en motor
100% laden geeft 368 km aan in TeslaMate, ABetterRoutePlanner geeft 5% degradatie aan. Gemiddeld 186 Wh/km bij 110km/h
2 kleine beschadigingen aan de achterkant, zie laatste foto.

Vraagprijs € 38.995,- maar er is altijd een deal te maken met een mede forum lid :)

20220908_143801.jpg
Marktplaats link
 
Verlaagd naar 36
Bruine Tesla Model S uit december 2014 met 178.000 km
In Oktober 2017 gekocht bij Tesla als occasion met 80.000 km.

Opties:
- Parkeersensoren rondom/achteruitrij camera
- Autopark
- Autopilot 1
- Keyless entry, 2 sleutels aanwezig
- Panoramadak / open dak
- Elektrisch bedienbare achterklep
- Leren stoelen met stoelverwarming en geheugen
- Levenslang gratis superchargen bij elke Tesla supercharger in Europa en daarbuiten
- Duo charger, oftwel tot maximaal 22kW / 3x32A wisselstroom opladen bij een laadpaal
- Levenslang premium connectivity (Navigatie, Spotify, traffic assist)
- Wegenbelastingvrij
- Orginele laadkabels zitten erbij.
- Generatie 2 voorstoelen voor een betere zit.
- Winterbanden zitten erbij, in opslag bij euromaster.
- Ombouw naar CCS met adapter, dus overal kunnen laden.
- Infotainment upgrade met Netflix, Disney+, 4G, etc (MCU2).
- Sneeuwkettingen.
- Slipstream velgen
- Lampjes in Frunk & Trunk vervangen voor heldere.

Onderhouds historie aanwezig, onder anderen luchtvering vervangen, voorste draagarmen vervangen met 155.000 km, 12V accu vervangen
Weinig gesupercharged, historie anwezig
8 jaar garantie op accu en motor
100% laden geeft 368 km aan in TeslaMate, ABetterRoutePlanner geeft 5% degradatie aan. Gemiddeld 186 Wh/km bij 110km/h
2 kleine beschadigingen aan de achterkant, zie laatste foto.

Vraagprijs € 38.995,- maar er is altijd een deal te maken met een mede forum lid :)

View attachment 850597Marktplaats link
Verlaagd naar € 36.995,-
 
Een set zonneschermen voor de Tesla Model 3.
Geschikt voor bouwjaar 2017-2020.
Zwart doek met sterrenpatroon.
Inclusief extra warmtewerende laag (afneembaar).
De foto's spreken voor zich.
Verkeerd besteld want de Model 3 bouwjaar 2021 is net een ander formaat.

Doe maar een leuk bod!
 

Attachments

  • 003.jpg
    003.jpg
    327.4 KB · Views: 45
  • 009.jpg
    009.jpg
    135.2 KB · Views: 40
  • 012.jpg
    012.jpg
    176.1 KB · Views: 30
  • 016.jpg
    016.jpg
    385.8 KB · Views: 40
Graag wilde ik eens informeren bij jullie: Ik heb deze week een MY SR besteld welke in december 2022 - januari 2023 zou moeten arriveren. Dit ter vervanging van mijn MX uit 2018. Ik wil van deze auto af voor februari 2023, maar Tesla geeft wel erg weinig terug. Wat is de beste plek om te verkopen? Ik heb geen trek in Marktplaats of figuren aan mijn deur.

Het betreft een:
Model X 100D Long Range uit 03-2018
Zwarte bekleding
Pearl White Multi-Coat (PPSW)
Premium Upgrades Package
CCS upgrade met CCS adapter
Infotainment upgrade (sneller, Netflix en zonder gele randen)
Gratis Unlimited Supercharging
Blackvue dashcam voor en achter.

Komt met een 20" set zilveren velgen met winterbanden en 22" zwarte velgen met zomerbanden (stoeprandbeschadigingen op alle velgen)
Verder nog originele Tesla wintermatten en iPhone X dock. O ja, alle chromen onderdelen zijn zwart gewrapped...

Het is zover, voor een goed bod mag hij eind december weg….
 
Aangeboden: Keyless protector voor Model S

Deze plaats je in de afstandsbediening en zodra de sleutel geen beweging meer detecteerd gaat deze in slaapmodus waardoor een zogenaamde 'Relay Attack' onmogelijk wordt.
Oftewel enkel de voordelen van keyless Entry en niet de nadelen.


100 euro incl verzenden.
 
Aangeboden: Keyless protector voor Model S

Deze plaats je in de afstandsbediening en zodra de sleutel geen beweging meer detecteerd gaat deze in slaapmodus waardoor een zogenaamde 'Relay Attack' onmogelijk wordt.
Oftewel enkel de voordelen van keyless Entry en niet de nadelen.


100 euro incl verzenden.

Leuke gadget! Maar pin2drive is altijd nog de beste verzekering tegen diefstal.
 
  • Like
Reactions: job-lek and Phil V
Hou er wel rekening mee dat als enkel pin2drive aan staat deze er met 5-10 minuten af kan zijn zodra ze eenmaal in de auto zitten (Met name MCU1)

Zonder keyless signaal is het een heel stuk lastiger om in de auto te komen ook kan je met zo'n protector het nooit vergeten om je sleutel op te bergen en ben je er zeker van dat het altijd werkt. (Van die zakjes wil wel eens de coating af slijten)

Maar hey, ieder heeft zo zijn eigen manier en dat is prima toch. Ik verkoop hem enkel omdat de auto verkocht is en ik hem dus niet meer nodig zal hebben
 
  • Like
Reactions: Dannietjoh
Klopt, het opbergen is wel wat gedoe. Ik wist ook niet van het bestaan van deze dingen, zeker een slimme oplossing. Hoe werkt het als je in de auto zit? Geen gedoe met het niet herkennen van de sleutel? Dat heb ik nu al als de batterij leeg aan het raken is en ik m op bepaalde plekken leg (in de huurt van telelefoon bijv.)