Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
Van 21/3 tot 26/3 vertrekken we voor het eerst sinds lang nog eens met het voltallige gezin op skivakantie. We vertrekken met de Tesla model S 06/2015 richting de skigebieden. Ik heb een dakkoffer, maar geen dakdragers. Heeft er iemand dakdragers voor Tesla model S 2012-2015 te leen/ huur, of eventueel tweedehands te koop?
Ja heb ik te leen, DM maar even
 
In juli 2021 heb ik een Model X refresh besteld (details onderaan). Inmiddels heb ik een 2ehands Model X en een nieuwe Model Y gekocht en heb ik niet meer de middelen om deze te kopen.
Mocht iemand op korte termijn (jan-mrt) een Model X refresh willen hebben dan hoor ik het graag en dan komen we er vast uit hoe we het prijsverschil van 24.000 euro met de huidige nieuwprijs delen...
  • Model X Long Range
  • Solid Black
  • 20" Cyberstream-velgen
  • Zwart premium interieur met Ebony decor
  • 6-zits configuratie
  • Yoke stuur
  • Autopilot
  • Enhanced Autopilot

download.png
 
  • Like
Reactions: J-Peters
Misschien iemand hier interesse?

Waarschijnlijk één van de 1e Model Y RWD's te koop.

Betreft een witte Tesla Model Y RWD, 19 inch Gemini van 02-12-2022; Nieuwstaat!
TMC Forum leden krijgen nog een beetje korting ;-)

Verkoop wegens overstap naar de Model Y LR Dual Motor.

Betreft een BTW auto incl. BTW factuur op naam van de koper. Zolang de advertentie er nog staat is de auto nog beschikbaar.

 
Last edited:
Net als TimoM (;)) ben ik ook naar een Model Y aan het kijken en moet ik waarschijnlijk mijn droomauto/ruimteschip, een witte model X met wit interieur, laten staan.
  • Model X Long Range
  • Pearl White Multi-coat
  • 20" Cyberstream
  • Zwart en wit premium interieur / walnoot decor
  • 7-zits interieurindeling
  • Yoke stuurwiel
  • Autopilot + FSD
Deze configuratie kost momenteel €140k, maar heb hem gelocked voor €124k. Aflevering in feb/mrt, sta open voor een eerlijke verdeling van het EUR 16k prijsverschil!
 
Denk niet dat er veel interesse in een tweedehands zal zijn gezien de recente prijsdalingen.
Komt nog bij dat er alweer wat wijzigingen doorgevoerd zijn ook (geen sensoren meer, nieuwe camera's,...)
Tenzij je echt een stuk onder de nieuwprijs gaat.
Waarom gaat hij de deur uit?
Ik heb nog wel sensoren ;-) heb sinds kort een leaseauto en nu twee wagens voor de deur..
 
  • Like
Reactions: job-lek and Hayden
Binnenkort te koop ivm aanschaf model Y mijn S 85D uit februari 2016. Km 133.000 Vraagprijs € 42.500
Onbeperkt gratis Superchargen
premium connectivity
autopilot voor de snelweg
CCS upgrade
Beige leren interieur met zwart alcantara (open) dak
eMMC vervangen
eerste eigenaar
staat nu op wintervelgen en banden, originele velgen met zomerbanden worden meegeleverd

Bij interesse PM mij graag
 

Attachments

  • interieur.jpg
    interieur.jpg
    93.7 KB · Views: 62
  • binnen stuurwiel.jpg
    binnen stuurwiel.jpg
    567.8 KB · Views: 63
  • achter.jpg
    achter.jpg
    118.7 KB · Views: 53
  • km stand.jpg
    km stand.jpg
    55.7 KB · Views: 56
  • opzij bestuurder.jpg
    opzij bestuurder.jpg
    130.4 KB · Views: 56
  • opzij bijrijder.jpg
    opzij bijrijder.jpg
    125.3 KB · Views: 63
  • voor.jpg
    voor.jpg
    124.2 KB · Views: 58
Binnenkort te koop ivm aanschaf model Y mijn S 85D uit februari 2016. Km 133.000 Vraagprijs € 42.500
Onbeperkt gratis Superchargen
premium connectivity
autopilot voor de snelweg
CCS upgrade
Beige leren interieur met zwart alcantara (open) dak
eMMC vervangen
eerste eigenaar
staat nu op wintervelgen en banden, originele velgen met zomerbanden worden meegeleverd

Bij interesse PM mij graag
Zijn draagarmen vervangen? Andere specifieke zaken die vermelden waard zijn?
 
Ik ben op zoek naar mijn gloednieuwe Model Y RWD modeljaar 2023, geleverd op 7 december 2022 met witte buitenkant en zwart interieur + EAP (zonder trekhaak). Auto heeft tot nu toe ongeveer 5200 km afgelegd. Dit komt door verandering in mijn baan aangezien ik nu in aanmerking kom voor een bedrijfsleaseauto. De vaste aanbiedingsprijs is EUR 50.500, wat 1300 euro minder is dan de prijs die u nu voor dezelfde configuratie betaalt (zelfs na de prijsdaling). Ik had er oorspronkelijk 54.545 euro voor betaald. De auto heeft altijd in een overdekte garage geparkeerd en heeft de originele Tesla spatlappen ter bescherming geïnstalleerd.

Neem contact met me op als je vragen hebt. Bedankt!
 
  • Like
Reactions: Nick-m and shthpnz
Mijn mooie Model S 75D van maart 2017 is te koop. Met zo'n beetje alle opties die je zou kunnen wensen, inclusief de fijne combinatie van levenslang gratis laden en AP2 ("unicorn").

De opties:
Enhanced Autopilot, inclusief Summon en automatisch parkeren
Premium interieur met de mooie alcantara hemelbekleding én dashboard van deels leer, deels alcantara + mooie sfeerverlichting
Coldweather pack (stoelverwarming op alle vijf de zitplaatsen, stuurverwarming, ruitewisserverwarming)
Volledig elektrisch verstelbare stoelen (incl lendesteun) met stoelkoeling (zie je weinig op Tesla's uit 2017!)
CCS upgrade
Ontchroomd
, 21" turbinevelgen met Continental TO banden + rode remblokken incl Tesla logo
Custom audio upgrade met actieve sub met individuele bediening
Open panoramadak
SC01
(overdraagbare free supercharging)

De auto heeft nu ruim 85.000km gelopen en wordt met een nieuwe APK geleverd. Nieuwprijs van €109.600.
Vraagprijs €49.950,-.

IMG_0865.jpg
IMG_0869.jpg
IMG_0859.jpg
IMG_0863.jpg
IMG_0862.jpg
IMG_0857.jpg
IMG_0886.JPG
 
Last edited: