Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
Is dat in België zo? In NL had ik daar nog nooit van gehoord en kan er ook niks van vinden
In B:
- als een voertuig voor tweedehandsverkoop minder dan 2 maanden geleden volledig gekeurd is, wordt er een visuele keuring uitgevoerd die 1 jaar geldig is.
- als dit voertuig minder dan 2 maanden geleden niet volledig gekeurd is, dan wordt een volledige keuring uitgevoerd met afleveren van keuringsbewijs voor 1 jaar. Indien geen trekhaak met sleepgewicht >750 kg is dit geldig tot de auto 4 jaar wordt.

Keuring 2de hands België
 
  • Informative
Reactions: job-lek and ERvee
Prachtige Tesla Model 3 LONG RANGE AWD
  • Tesla Model 3 Long Range AWD
  • Bouwjaar 2019 | Automaat
  • APK tot Februari 2023!
  • Tesla Garantie tot 03/2023!
  • Britsh Racing Green (Wrap)
  • Ontchroomd in Satin Black
  • Gele rem klauwen
  • Wit interieur
  • Auto Pilot + FSD
  • Draadloos opladen mobiel
  • LoJack met abonnement tot 2025!
  • Mobile Charger + alle Tesla accessories!


PRIJS: EUR43.449

IN PRIJS VERLAAGD - nu 41.449
 
Mijn rijk uitgeruste Tesla Model S 90D is nog beschikbaar:
Stuur me een berichtje als je vragen over de auto hebt.
Altijd open voor een serieus bod. :)
1920x1080.webp
 
Mijn rijk uitgeruste Tesla Model S 90D is nog beschikbaar:
Stuur me een berichtje als je vragen over de auto hebt.
Altijd open voor een serieus bod. :)

Het eerste wat mij opvalt is dat het rand van je dashboard lijkt te wringen aan de bovenkant van de MCU. Zie foto 17 (kan helaas niet deep-linken). Ook dat de auto niet even gestofzuigd is, doet wat af aan de verder mooie uitvoering en mooie auto. Geen commentaar maar enkel goedbedoelde feedback.
 
  • Like
Reactions: job-lek
Het eerste wat mij opvalt is dat het rand van je dashboard lijkt te wringen aan de bovenkant van de MCU. Zie foto 17 (kan helaas niet deep-linken). Ook dat de auto niet even gestofzuigd is, doet wat af aan de verder mooie uitvoering en mooie auto. Geen commentaar maar enkel goedbedoelde feedback.
Bedankt voor je feedback! Dat neem ik mee en geeft wat werk voor nieuwe foto's ;)
Gelukkig hoeft de auto niet percé weg, omdat we er nog erg tevreden mee zijn.
Maar een hoge instap van de Model Y is aantrekkelijk geworden als mooie optie.
 
  • Like
Reactions: job-lek and watt
View attachment 922787

Te koop.... Long Range RwD van 09-2019, 62.000 km op de teller. Originele kleur is zwart.

Voor alle gegevens:

Of stuur me even een PM!


Denk dat je qua vraagprijs aan de hoge kant zit. In onderstaand draadje een nieuwere auto, dual motor, met flink minder km, verkocht voor 36k.

Uiteindelijk voor 36.000 een koper gevonden. Bedankt allemaal.
 
Op mijn model S plaid heb ik de 21" Arachnid-velgen. (optie van 4900 euro).
Heb je de 19" Tempest-velgen op je plaid. Zou je deze willen switchen met mijn 21".
Ik heb een kleine 9.000 km mee gereden
Voor de zekerheid: verwacht een reeel bod. Interesse stuur me dan een PM.

Nagenoeg alle km's in sport mode, beperkt Plaid en helemaal nog niet de track mode geprobeerd... (Met Tesla gesproken om de hele auto in te ruilen voor een LR S, maar die boden net 110k. Net te veel afschrijving in 3 maanden naar mijn zin :))
PXL_20230314_170905284.jpg