Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
Volgende week haal ik mijn X op en ik heb een set splinternieuw turbine velgen gekocht 20" silver. Nou vind ik bij nader inzien de donkere velgen mooier staan. Is er misschien iemand die wil ruilen voor donkere velgen?

Ik denk dat er een aanzien prijsverschil is tussen de gewone 20' die standaard geleverd worden en de Sonic carbon carbon wielen als je die bedoeld. Die zijn normaal iets van een 3K supplement op de gewone 20'. Ik heb zo'n setje te koop maar dan zal je toch al snel een 750 moeten opleggen. Je kan jouw wielen natuurlijk ook gewoon zwart laten lakken.
 
Je hebt helemaal gelijk Foontrader. Had ik even over het hoofd gezien.
Ik heb een set slipstreams los gekocht met winterbanden en heb zelf de sonic carbon op de auto besteld. Meende dat ze dezelfde prijs hadden. :-(
Ik denk dat zwart lakken een goede optie is.
 
Hallo
Dit is het vraag en aanbod draadje en Martijn wil graag zijn originele 19” velgen met winterbanden verkopen!
Dat klopt, en dat klopt.
Trouwens, de rest van de auto (met 20" wielen) is ook te koop.
Tesla Model S

IMG_0243.PNG
 
Mijn 2013 Model S met 109K km is te koop. Staat nu bij detailer voor een beauty behandeling.
19 inch std. velgen incl. Wintervelgen- en bandenset. Voor- en achter console / armsteun.
Grey leer met obeche mat hout finish, Pano dak, multicoat red, techpack, duo lader, verlichtingsset, luchtvering. Gratis superchargen for life.
Btw rekening mogelijk. Prijs 42K incl. Btw.
 
  • Like
Reactions: job-lek
Ik ben op zoek naar een 2015 (of later) model S 85D / 90D met Tech package/AP, 19 inch, Next Generation stoelen, bij voorkeur luchtvering. Ben je van plan om zo'n model S te verkopen voor een redelijke prijs (=ergens tussen aan- en verkoopprijs van Tesla / overige handelaars), stuur even een pm.

PS Als je de model S wil verkopen voor een model 3 en je hebt geen reservering: wellicht is er iets te regelen met mijn dag 1 reservering die ik niet ga gebruiken.
 
Ik ben op zoek naar een 2015 (of later) model S 85D / 90D met Tech package/AP, 19 inch, Next Generation stoelen, bij voorkeur luchtvering. Ben je van plan om zo'n model S te verkopen voor een redelijke prijs (=ergens tussen aan- en verkoopprijs van Tesla / overige handelaars), stuur even een pm.
PS Als je de model S wil verkopen voor een model 3 en je hebt geen reservering: wellicht is er iets te regelen met mijn dag 1 reservering die ik niet ga gebruiken.

Ter verduidelijking: ik zoek iets in de buurt van de 60k incl. btw.