Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
Te koop wegens (binnenkort) de overstap naar een X:

Model S 85D, september 2015
VIN 098xxx
4% bijtelling tot sept. 2020

Deep Blue Metallic Paint
Glazen panorama dak
19" Tesla base velgen
Zwarte Next Generation stoelen
Zwart Piano lak
Wit, Alcantara headliner
Autopilot comfortfuncties
Intelligente luchtvering
Subzero weerpakket

Huidige KM-stand: 83k
BTW verrekenbaar
Onderhouden door Tesla, heeft de 4 standaard beurten gehad
Overdracht in overleg

Eventueel los over te nemen:
Zonnescherm achterruit
19" winterbandenset + Tesla base velgen (gelijk aan zomerset)
 
Nu met de prijs erbij. Lijkt me zoiezo goed voor alle items die worden aangeboden. Op het Volvo-forum is het zelfs verplicht om de prijs te vermelden.

Compleet nieuwe breedset Arachnid 21" wielen met Michelin banden, TPMS sensoren en Tesla wheelcaps te koop. Voor meer info stuur een PM of Tel. 06-29077615.

Draadje over deze wielen: Show me those Arachnid wheels / Spiders!

Voor TMC-members een speciale setprijs: € 2.750,00.
1.jpg 2.jpg 3.jpg 4.jpg 5.jpg 6.jpg
 
Last edited:
  • Like
Reactions: nico180
Te koop wegens verkoop van mijn Tesla Model S aantal kabels die goed te gebruiken zijn wanneer supercharging geen optie is.

- Model S/X CHAdeMO Adapter
De chademo adapter is als nieuw. 3 keer gebruikt en in de originele doos. Originele prijs EUR 510. Gevraagd EUR 400

IMG_1535.jpg IMG_1537.jpg IMG_1538.jpg
Te gebruiken voor zowel Model S als X en te laden tot 43KWh. Handig wanneer supercharging niet in de buurt is.
- Krachtstroom verlengkabel (10 meter) 400V met CEE-stekker 16A (mannelijk) naar CEE socket 16A (vrouwelijk). Nieuw Prijs EUR 44. Gevraagd EUR 34
IMG_1532.jpg
Verlengkabel om snel te kunnen laden, is te gebruiken in combinatie met 32A male naar 16A male. Sommige aansluitingen hebben namelijk een 32A aansluiting.
- Adapter CEE 32A Male naar CEE 16A Female
Nieuw Prijs EUR 35. Gevraagd EUR 25
IMG_1529.jpg IMG_1530.JPG 32a-16a-adapter_5.jpg

Oa te gebruiken om de Tesla UMC op een Rode CEE32 aan te kunnen sluiten.

- Adapter CEE 16A Blauw Male naar CEE 16A Rood Female
Nieuw Prijs EUR 35. Gevraagd EUR 25

IMG_1528.jpg IMG_1531.JPG
Gaat u naar een camping en heeft u een plek met een blauwe 16A aansluiting dan kunt u deze adapter gebruiken om met uw Tesla mobiele lader op de volle 16A te kunnen laden.


Voor TMC leden en bij afnemen van totale set EUR 35 ,- korting. Totaal prijs hele set EUR 449,-

PM me bij interesse
 
Model S 85D, mei 2015
VIN 72xxx
4% bijtelling tot mei. 2020

Parelmoer wit
Glazen panorama dak
19" Tesla Cyclone velgen
Carbon pakket
Zwart, Alcantara headliner
techpakket met Autopilot
Intelligente luchtvering
Winterpakket
Duolader (max 22KW laden aan een publieke laadpaal)
Levenslang supercharge gratis
Premium-interieurpakket
Achteruitkijkende stoelen

Auto heeft een volledige Xpel wrap waardoor er nog GEEN steenschade is dus de lak is in nieuwe staat. Voordat de Xpel erop ging is de auto volledig door een detailer onderhanden genomen.


Huidige KM-stand: 62k
BTW verrekenbaar
Bij 61K 4x nieuwe banden michelin pilot sport 4
Onderhouden door Tesla, heeft de 3 standaard beurten gehad dus nog 1 beurt te goed.
Overdracht in overleg (per direct mogelijk)

Inclusief

19" winterbandenset + Tesla base velgen
 
Last edited:
Te koop wegens verkoop van mijn Tesla Model S aantal kabels die goed te gebruiken zijn wanneer supercharging geen optie is.

Edit: Verlengkabel is verkocht en de Adapter 32 naar 16 A ook.

- Model S/X CHAdeMO Adapter
De chademo adapter is als nieuw. 3 keer gebruikt en in de originele doos. Originele prijs EUR 510. Gevraagd EUR 400

View attachment 300849 View attachment 300850 View attachment 300851
Te gebruiken voor zowel Model S als X en te laden tot 43KWh. Handig wanneer supercharging niet in de buurt is.

- Adapter CEE 16A Blauw Male naar CEE 16A Rood Female (nieuw)
Nieuw Prijs EUR 35. Gevraagd EUR 25

View attachment 300855 View attachment 300854
Gaat u naar een camping en heeft u een plek met een blauwe 16A aansluiting dan kunt u deze adapter gebruiken om met uw Tesla mobiele lader op de volle 16A te kunnen laden.

PM me bij interesse
 
Wie wil zijn creme leder interieur ruilen voor zwart? Ik mis mijn creme interieur, heb een 2e handse tesla s met zwart leer.
Volgens mij is het vrij snel te wisselen: deurpanelen, dashboard panelen en stoelen/bank wisselen en klaar.
Het liefst met obeche dashboard panelen, maar die kan ik ook wrappen...
Mijn Tesla is van maart 2015.