Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
Ik heb onlangs een Juice Booster 2 gekocht waardoor ik 2 van mijn reserve kabels niet meer nodig heb:
- Mennekens Type 2 (7m)... zelfde kabel als diegene die standaard bij mijn Model S zat. Nooit gebruikt, mag weg voor 175 euro
- Mennekens Thuislader Type 2 (4m). Is diegene die oorspronkelijk bij de wagen geleverd werd. Mag weg voor 250 euro.

Regio Tienen - Landen - Sint-Truiden. Binnenin die regio kom ik de kabel die je wilt graag brengen, daarbuiten mss afspreken om zelf op te halen afhankelijk van waar je woont :)

De thuislader is ondertussen weg, maar de 7m Type 2 Mennekens kabel is nog steeds beschikbaar :)
 
Te koop gevraagd: probleemvrije Model S.

Ben aan het kijken bij Tesla used inventory en leasebijtellingsvriendelijk, maar zou de voorkeur geven aan een forum genoot waarmee in onderling vertrouwen een goede deal gesloten kan worden. Moet niet te nieuw zijn, want kan niet te duur zijn als 2de auto.
 
Hi e-Rik,

Ik heb een hele mooie net te koop, nog niet aangekondigd, wilde hem op het forum te koop zetten.

Pearl White P90DL, 21" donkere velgen, met weliswaar 121.000 op de teller, maar omdat het een Tesla CPO is nog garantie tot 152.000 km of december 2021.

Interesse, DM svp maar.

Groet
Bas

Te koop gevraagd: probleemvrije Model S.

Ben aan het kijken bij Tesla used inventory en leasebijtellingsvriendelijk, maar zou de voorkeur geven aan een forum genoot waarmee in onderling vertrouwen een goede deal gesloten kan worden. Moet niet te nieuw zijn, want kan niet te duur zijn als 2de auto.
 
Hi e-Rik,

Ik heb een hele mooie net te koop, nog niet aangekondigd, wilde hem op het forum te koop zetten.

Pearl White P90DL, 21" donkere velgen, met weliswaar 121.000 op de teller, maar omdat het een Tesla CPO is nog garantie tot 152.000 km of december 2021.

Interesse, DM svp maar.

Groet
Bas
Zeg Bas
Zou je jezelf niet eerst even netjes voorstellen?
 
Omdat we dat hier zo doen. Je even voorstellen, handje geven, net als in het normale leven, toch?
Ach, ik til daar niet zo zwaar aan. Hoeft van mij niet. Bij een wandeling groet en klets ik ook met allerlei mensen zonder eerst voor te stellen. Is bij mij afhankelijk van de context. Maar laten we daar geen boom over opzetten. Zeker niet in dit draadje.
 
  • Like
Reactions: DeHakkelaar
Hallo Bas uit Utrecht,

Een P90DL is op zeker te duur voor me. Ik zit meer in de categorie (P)85 uit 2013/14/15 waarvoor je bij Tesla zelf een nogal laag bedrag krijgt geboden. In ieder geval onder de 50K, en eerder richting de 40K. Die staan wel her en der te koop, maar ik zou de voorkeur geven aan het vertrouwen van een mede forum lid dat het een net zo probleemloze S is als mijn eigen classic P85.

Gr. Erik
 
  • Love
Reactions: job-lek
Hallo Bas uit Utrecht,

Een P90DL is op zeker te duur voor me. Ik zit meer in de categorie (P)85 uit 2013/14/15 waarvoor je bij Tesla zelf een nogal laag bedrag krijgt geboden. In ieder geval onder de 50K, en eerder richting de 40K. Die staan wel her en der te koop, maar ik zou de voorkeur geven aan het vertrouwen van een mede forum lid dat het een net zo probleemloze S is als mijn eigen classic P85.

Gr. Erik

De mijne staat niet meer te koop maar ik wil hem wel gaan verkopen. Rode S85 van eind 2014 met nu bijna 145000 km op de teller. Ik ben de tweede eigenaar maar heb er de meeste km’s mee gereden en geen problemen. Stuur een berichtje als je interesse hebt.
 
  • Like
Reactions: job-lek
Te koop velgenset 19", banden zijn helemaal af, zitten 2e generatie sensoren in die ongeveer 30000 km hebben gedraaid. 1 velg heeft lichte schade aan de rand, rest van de velgen gebruiksporen zijn van december 2014 prijs : 250 euro
 

Attachments

  • IMG_2229.jpg
    IMG_2229.jpg
    117.1 KB · Views: 53
  • IMG_2230.jpg
    IMG_2230.jpg
    95.1 KB · Views: 50
  • IMG_2231.jpg
    IMG_2231.jpg
    40.2 KB · Views: 40
  • IMG_2232.jpg
    IMG_2232.jpg
    42 KB · Views: 44
  • IMG_2233.jpg
    IMG_2233.jpg
    39 KB · Views: 48
binnenkort beschikbaar:
setje 22" zwarte onyx velgen voor de Model X met banden en TPMS sensoren.
wagen wordt ergens einde mei geleverd, maar ik heb al een andere set velgen klaar staan die gemonteerd gaan worden voor ik de wagen ga ophalen. De set onyx velgen gaat dus niet gebruikt zijn.

Kleine update. Ik heb net van het Tesla center vernomen dat de nieuwe velgen niet bij hen kunnen gemonteerd worden, dus velgen gaan niet nagelnieuw zijn, maar een paar kms naar de bandenboer gedaan hebben.
3750 voor de set
 
repost:

Ik heb een set gloednieuwe (alle stickers zijn nog bevestigd) michelin pilot super sports te koop voor de mensen met een staggered opstelling. Afmetingen 265/35/21, volgens mij zijn het de acoustics want ze zijn geleverd door Tesla zelf en worden aangeboden voor 315 euro per stuk via de voordeligste webshop.

Ze mogen weg voor 250 euro per stuk.

Vragen of verzoek naar fotos als bewijs via een PB.

edit: ik heb tevens nog een gloednieuwe squared set Arachnids te koop, oftewel voor de non P eigenaren die hun banden willen roteren. Voor vragen of informatie kan je een PB sturen.

Ik ben nog in de markt voor een chademo adapter, ruilhandel sta ik voor open.