Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
Mooie prijs. Heb net een set gekocht van een ander forumlid.
Echter, het monteren van de set is gekoppeld aan je VIN. Telefonische navraag in Tilburg leert dat ze de set niet zullen monteren op een andere Tesla.
Was bij mij geen punt. 3 weken wachten wel:confused:. Heb dus gezegd dat ik ze wel kwam halen op de terugweg naar huis. In de garage kwam ik erachter dat ik met de Fiat van mijn vrouw was:eek:. Paste 1velg in.. Leenzoon maar gebeld om met z’n busje de andere 3 op te pikken.:oops:
(Kan helaas geen foto’s uploaden)
 
Last edited:
Nieuwe set Arachnids te koop. Vraagprijs € 2875. inclusief installatie SC Tilburg
https://link.marktplaats.nl/m1293113508

Mooie prijs! Ik heb ze vorige week opgehaald bij een niet forum lid (via een forum lid). Gelijk doorgereden naar Oppelaar en voor 31 euro zaten ze in een half uur onder De Tes. Ik ben er overigens superblij mee! De zilveren Arachnids smoelen imho echt prachtig onder een midnight silver, mooier dan de antraciet 21" turbines (die ik wellicht moet verkopen omdat er geen winterbanden voor de achterwielen te krijgen zijn!?)
Succes met de verkoop!
 
Mooie prijs! Ik heb ze vorige week opgehaald bij een niet forum lid (via een forum lid). Gelijk doorgereden naar Oppelaar en voor 31 euro zaten ze in een half uur onder De Tes. Ik ben er overigens superblij mee! De zilveren Arachnids smoelen imho echt prachtig onder een midnight silver, mooier dan de antraciet 21" turbines (die ik wellicht moet verkopen omdat er geen winterbanden voor de achterwielen te krijgen zijn!?)
Succes met de verkoop!
Goed om te horen dat ze goed smoelen onder een midnight silver exemplaar. Heb zelf ook midnight silver besteld en was van plan de Arachnids te laten poedercoaten. Daar wacht ik dus nog even mee.
 
Goed om te horen dat ze goed smoelen onder een midnight silver exemplaar. Heb zelf ook midnight silver besteld en was van plan de Arachnids te laten poedercoaten. Daar wacht ik dus nog even mee.
Het antraciet valt een beetje weg tegen de kleur vd auto. Ik heb sinds de Arachnids al de nodige opmerkingen gehad over de 'grote wielen' en dergelijke. Ze lijken ook daadwerkelijk groter (terwijl ze toch echt beide 21" zijn;-)
Ik heb even een een voor en na fotootje geschoten:

Edit: foto's willen vandaag niet. De webzijde werkt niet mee
 
Mooie prijs! Ik heb ze vorige week opgehaald bij een niet forum lid (via een forum lid). Gelijk doorgereden naar Oppelaar en voor 31 euro zaten ze in een half uur onder De Tes. Ik ben er overigens superblij mee! De zilveren Arachnids smoelen imho echt prachtig onder een midnight silver, mooier dan de antraciet 21" turbines (die ik wellicht moet verkopen omdat er geen winterbanden voor de achterwielen te krijgen zijn!?)
Succes met de verkoop!
Tuurlijk zijn die wel verkrijgbaar......Pirelli's sinds 2013 al......
 
Poging 2, Heee! Vandaag doettie het wel:)

IMG_1879.JPG
IMG_0521.JPG
 
  • Like
Reactions: DimiVdb