Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
Ik heb teveel referral krediet dat ik niet ga kunnen opdoen voor de eindtermijn (1jaar na levering van de referral), en dus deel ik het graag met jullie in ruil voor korting op nieuwe accessoires. Wall charger, CHAdeMo, kabels, hoezen, sneeuwkettingen, ...
Het geld zal me beter kunnen dienen met een baby op komst ;).

Laat me weten via PM als jullie iets nodig hebben, ik koop het aan met mijn krediet en verkoop het jullie graag door aan 15% korting. Overhandiging aan Belgische SuC of per post opgestuurd.
 
Ik heb teveel referral krediet dat ik niet ga kunnen opdoen voor de eindtermijn (1jaar na levering van de referral), en dus deel ik het graag met jullie in ruil voor korting op nieuwe accessoires. Wall charger, CHAdeMo, kabels, hoezen, sneeuwkettingen, ...
Het geld zal me beter kunnen dienen met een baby op komst ;).

Laat me weten via PM als jullie iets nodig hebben, ik koop het aan met mijn krediet en verkoop het jullie graag door aan 15% korting. Overhandiging aan Belgische SuC of per post opgestuurd.

Ik heb hetzelfde probleem maar wacht nog op enige bevestiging. Uiteindelijk heb ik het krediet nog maar een maand gekregen...
ben je zeker dat het gaat vervallen? je kan ook nergens een vervaltermijn terugvinden. zelfs in de SeC niet.
 
Ik heb een middenconsole in de aanbieding - zwart leer met carbon finish:

i.php


i.php

Interessant!
Klopt jet dat het leer aan de linkerkant loslaat of zie ik dat verkeerd?
 
Misschien bijzonder vreemd, maar ik heb interesse in een middenconsole (zwart) voor de tweede rij voor een zeszitter Model X.

Ben me bewust van de inbouwpunten en technische uitdagingen bij een zeszitter model dat er standaard niet voor was voorzien.