Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
Ik heb je net een Pb gestuurd.
En ik ben inderdaad nog niet voorgesteld, maar zeker niet nieuw.
Mijn X heb ik pas sinds vorige week, maar ik lees al veeeeeeel langer mee ;)
Meelezen telt niet, we kennen je immers nog niet.
Je mag helaas geen gratis spullen afhalen als we je nog niet kennen.
Pb berichten sturen mag eigenlijk ook nog niet. De ontvanger weet niet wie je bent.
Je lijkt wel een Nederlander, als het gratis is zijn ze ze er als de kippen bij.
Je wordt niet voorgesteld, je stelt jezelf voor.
:p:D:p:D
 
  • Funny
Reactions: S-19910
gratis op te halen in de buurt van Vianen voor iemand van het forum.

een 1 fase ICU oplaadapparaat met korte en lange (8 meter volgens) laadkabel.
stuur me een PM als je interesse hebt....

Ik heb je net een Pb gestuurd.
En ik ben inderdaad nog niet voorgesteld, maar zeker niet nieuw.
Mijn X heb ik pas sinds vorige week, maar ik lees al veeeeeeel langer mee ;)

Hij is helaas gereserveerd voor iemand anders van het forum voor een andere EV.

Nb. ik zou voor een Tesla overigens geen 1x16 Ampere lader aanraden.
 
Opnieuw aangeboden, Slipstream 20 inch velgen inclusief Michelin Latitude Alpine Winterbanden te koop.
Voorbanden: 255 45 VR 20 105V
Achterbanden: 275 45 VR 20 110V
De winterbanden zijn 1 winter gebruikt (ongeveer 15000km) en hebben nog 6mm profiel.
Complete set inclusief TPMS sensoren en center caps.

Set mag weg voor 2250,00 (excl BTW)
Factuur is mogelijk als dat gewenst is.
PM voor meer info.
 
Klopt, alleen al maanden niet op voorraad. De andere versies wel, maar de iPhone versies niet. En ook geen idee wanneer ze binnen komen...
Brodit verkoopt een verstelbare houder voor de iPhone, die te stellen is als de iPhone in een beschermhoes zit. Vooraf had ik er geen goed gevoel bij, maar het is echt een stabiele houder. Uiteraard wel het draaideel eraf halen. De houder heb ik bevestigd met normale schroeven aan de onderzijde van de kantelklep, na even voorgeboord te hebben met een hobby-boormachientje.
 
Brodit verkoopt een verstelbare houder voor de iPhone, die te stellen is als de iPhone in een beschermhoes zit. Vooraf had ik er geen goed gevoel bij, maar het is echt een stabiele houder. Uiteraard wel het draaideel eraf halen. De houder heb ik bevestigd met normale schroeven aan de onderzijde van de kantelklep, na even voorgeboord te hebben met een hobby-boormachientje.
fotootje?
 
Meelezen telt niet, we kennen je immers nog niet.
Je mag helaas geen gratis spullen afhalen als we je nog niet kennen.
Pb berichten sturen mag eigenlijk ook nog niet. De ontvanger weet niet wie je bent.
Je lijkt wel een Nederlander, als het gratis is zijn ze ze er als de kippen bij.
Je wordt niet voorgesteld, je stelt jezelf voor.
:p:D:p:D
Wat ben jij streng Wim! :D
 
fotootje?
IMG_2210.jpgIMG_2211.jpg
Gebruikte schroefjes: 3.0 x 16. Langer dan 16 mm durfde ik niet aan, en zit echt wel stevig vast.
Let wel: De standaard houders, ook die van Tesla, kunnen alleen de standaardtoestellen aan, dus zonder beschermhoesjes.
Brodit levert voor dit soort gevallen een verstelbare houder aan. De mijne heb ik versteld voor de Apple 8 Plus; afhankelijk van dikte v/h hoesje zijn de zijkanten te verschuiven, waarbij het oplaadpunt (Lightning) altijd centraal blijft. Daar zorgt een intern mechaniekje voor.
 
Ik heb een prachtige set originele Sonic Carbon 20" wielen met banden voor de Model X in de aanbieding. Banden (Michelin Latitude Sports 3) en velgen zijn hagelnieuw, inclusief TPMS sensoren en de hub caps. Uiteraard alles origineel Tesla.

image-11-10-2018_22-18-06.jpg


image-11-10-2018_22-19-08.jpg
image-11-10-2018_22-18-06.jpg

Ik heb deze set aangeschaft maar vind dat het geheel dan net te donker wordt in combinatie met mijn auto dus heb nu ook een zilveren set aangeschaft waardoor deze set overcompleet is.



Vraagprijs: 3000 euro.
 
Voor een korte trip naar München (27 december t/m 1 januari) zoek ik een set winterbanden op velg. Omdat ik verder niet op wintersport ga, en eigenlijk het jaar door op ‘zomer’banden rijd, wil ik eerst proberen iets te lenen/huren alvorens tot aanschaf over te (moeten) gaan. Gaat om een Model X, juni 2017. Kom uit Gelderland, maar heb klanten in het midden/zuiden van Nederland. Ophalen (en terugbrengen) geen probleem.
 
Nog iemand interesse in de originele 19 inch Slipstream velgen met Michelin Primacy 3 zomerbanden (245/45R19)?
Enkele maanden gebruikt totdat ik mijn referral velgen had gekregen. Profiel voor 5,5 mm achter 6,5 mm.
3 Velgen zijn volledig onbeschadigd, 1 heeft een kleine stoeprandschade.
Natuurlijk met de nieuwe TPMS sensoren, de wielen komen van een Model S geleverd eind December 2017.
Prijs 1.500

IMG_0695.jpeg
IMG_2943.jpeg
IMG_3812.jpeg
IMG_0302b.jpg
 
Opnieuw aangeboden, Slipstream 20 inch velgen inclusief Michelin Latitude Alpine Winterbanden te koop.
Voorbanden: 255 45 VR 20 105V
Achterbanden: 275 45 VR 20 110V
De winterbanden zijn 1 winter gebruikt (ongeveer 15000km) en hebben nog 6mm profiel.
Complete set inclusief TPMS sensoren en center caps.

Aangepast prijs, ivm beschadiging op 1 wiel.
Set mag weg voor 2000,00 (excl BTW)
Factuur is mogelijk als dat gewenst is.
PM voor meer info.
IMG_0046.JPG
IMG_0047.JPG
IMG_0048.JPG
IMG_0049.JPG
IMG_0045.JPG