Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
Nog steeds beschikbaar en ze beginnen in de weg te liggen :)

Opnieuw aangeboden, Slipstream 20 inch velgen inclusief Michelin Latitude Alpine Winterbanden te koop.
Voorbanden: 255 45 VR 20 105V
Achterbanden: 275 45 VR 20 110V
De winterbanden zijn 1 winter gebruikt (ongeveer 15000km) en hebben nog 6mm profiel.
Complete set inclusief TPMS sensoren en center caps.

Aangepast prijs, ivm beschadiging op 1 wiel.
Set mag weg voor 2000,00 (excl BTW)
Factuur is mogelijk als dat gewenst is.
PM voor meer info.
View attachment 348971
View attachment 348972
View attachment 348973
View attachment 348974
View attachment 348975
 
  • Informative
Reactions: foontrader
Wij hebben zo'n mooie nieuwe Qoocker kraan. Even gevraagd wat de uitvoering met bruisend water kost.
Daar schrik ik wel van. Zeker de prijs van die koolzuurset is fors.
Wij hebben die nieuwe quooker overwogen voor onze uitbreiding van kantoor. Los van de meerprijs ten opzichte van de gewone quooker is het interessant om de literprijs van bubbelwater uit te rekenen. Conclusie: onze huidige flesjes Spa rood zijn goedkoper!

Het wordt dus een gewone quooker.
 
Ik heb ook een Tesla Wall Connector te koop, met Elon’s krabbel en 7.5 meter kabel. Ongetwijfeld de normale EU versie, hoewel ik toegeef dat ik dat nog niet gecontroleerd heb. Ongeopend in de originele doos.
EUR 400,— schijnt hier de ‘going rate’ te zijn, dus dat houd ik ook maar aan.
Bij interesse graag een PB.
Na alle info over (niet gevraagde of aangeboden) huishoudelijke zaken, nu weer een reminder over de TWC in de aanbieding.
 
  • Like
Reactions: Geendiesel
Ik ben voor de weken 52 en 1 opzoek naar een Chademo adapter. Is er misschien iemand bereid eentje beschikbaar te stellen? Uiteraard tegen een kleine vergoeding of iets uit Zweden.
Ik weet niet waar je heen moet in Zweden maar ik ben al een paar keer op SuC’s naar Stockholm en zelfs naar Kungsberget gereden zonder ChaDeMo. Heb er ook één voor je te leen maar zelf nog nooit gebruikt. Zoek ook ff in het draadje stekkerclub.
 
  • Like
Reactions: is3
Ik weet niet waar je heen moet in Zweden maar ik ben al een paar keer op SuC’s naar Stockholm en zelfs naar Kungsberget gereden zonder ChaDeMo. Heb er ook één voor je te leen maar zelf nog nooit gebruikt. Zoek ook ff in het draadje stekkerclub.
Ook ik heb een rondje Scandinavië gedaan mét Chademo (grote dank aan @Basvdpoel) en deze echt geen enkele keer nodig gehad. In de verste verte niet. Ik had overigens wel een Fivari bij me die met regelmaat snachts de auto stond vol te druppelen. Werkt altijd (itt de UMC).
 
Ik weet niet waar je heen moet in Zweden maar ik ben al een paar keer op SuC’s naar Stockholm en zelfs naar Kungsberget gereden zonder ChaDeMo. Heb er ook één voor je te leen maar zelf nog nooit gebruikt. Zoek ook ff in het draadje stekkerclub.
Bedankt voor het aanbod. Bas is zo vriendelijk geweest de zijne aan te bieden.
Ik ben van plan om Stena Line; Kiel - Göteborg te nemen en dan gelijk vanaf de boot naar Stockholm (een Zweed moet nu eenmaal naar huis om kerst te vieren :D). Daar verbijven we een paar dagen en gaan dan naar Sälen om een week later in Göteborg de boot weer te nemen.
Op het eerste traject is de afstand van de laatste SuC rond Hamburg tot aan de SuC in Ulricehamn, afhankelijk van het weer, net wat ver voor een S75d. Moet met ongeveer 60% SoC in Kiel aankomen. Een paar minuten aan de Chademo naast de kade in Göteborg zorgt ervoor dat ik in Duitsland niet bij Hamburg niet helemaal naar 100% hoef te laden.
In Sälen is het vervolgens ook maar net de vraag of ik in de nacht/ochtend voor vertrek 100% vol kan laden. Heb van het Zweedse forum begrepen dat er nogal eens een Passat GTE o.i.d. bij de beperkte hoeveelheid laders voor meerdere dagen geparkeerd kan staan; zeker in een van de drukste wintersportweken in Zweden. Met onvoorspelbaar (bereik-vretend) weer en veerboten die de notoire neiging hebben om niet op je te wachten is het met vrouw en 2 jonge kinderen in de auto prettig om een extra laadoptie te hebben. (Bovendien de eerste Zweden-trip met de Tesla :rolleyes:)
 
  • Like
Reactions: woes and Basvdpoel
Opnieuw aangeboden, Slipstream 20 inch velgen inclusief Michelin Latitude Alpine Winterbanden te koop.
Voorbanden: 255 45 VR 20 105V
Achterbanden: 275 45 VR 20 110V
De winterbanden zijn 1 winter gebruikt (ongeveer 15000km) en hebben nog 6mm profiel.
Complete set inclusief TPMS sensoren en center caps.

Aangepast prijs, ivm beschadiging op 1 wiel.
Set mag weg voor 2000,00 (excl BTW)
Factuur is mogelijk als dat gewenst is.
PM voor meer info.
View attachment 348971
View attachment 348972
View attachment 348973
View attachment 348974
View attachment 348975
Opnieuw aangeboden, Slipstream 20 inch velgen inclusief Michelin Latitude Alpine Winterbanden te koop.
Voorbanden: 255 45 VR 20 105V
Achterbanden: 275 45 VR 20 110V
De winterbanden zijn 1 winter gebruikt (ongeveer 15000km) en hebben nog 6mm profiel.
Complete set inclusief TPMS sensoren en center caps.

Aangepast prijs, ivm beschadiging op 1 wiel.
Set mag weg voor 2000,00 (excl BTW)
Factuur is mogelijk als dat gewenst is.
PM voor meer info.
View attachment 348971
View attachment 348972
View attachment 348973
View attachment 348974
View attachment 348975
Nog steeds beschikbaar en ze beginnen in de weg te liggen :)
 
Dan kun je ook eens kijken bij Franke, die hebben een plint boiler, nog handiger want kost geen kastruimte. (Hint, wij hebben er 1).
Sterkte - 2 van die boilers gehad - eerste lag letterlijk gesmolten in de plint met bijna brand in onze woning. Van de tweede was boilervat gebarsten met enorme lekkage tot gevolg. Google maar eens op daalderop of Floww (vorige 2 namen van het product). Klinkt allemaal mooi maar nu vervangen door echte Quooker wat kwalitatief heel ander product is.