Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
Te koop aangeboden:

2 Tesla iPad houders (of andere tablets uiteraard)

Deze zijn nooit gebruikt. Nieuwprijs was 157 incl verzenden.

Vraagprijs 120 euro

Hier een mooie review:


CD74D611-ECD2-4FA5-BA85-CC4792088FF9.jpeg
CEA24028-C413-40F7-BCB9-8EF5F7A89668.jpeg
594422D1-7903-4ABB-9E15-7228486794CA.jpeg
 
Woont er toevallig nog iemand in de buurt van Vuren / Gorinchem waarvan ik heel even de UMC lader mag lenen huren? ik heb het vermoeden dat mijn umc lader die ik nu tijdelijk gebruik, gisteren overleden is.
Uiteraard haal en breng ik hem en ik heb ook geen probleem om je een borg te betalen!!

Dit weekend trek ik een nieuwe kabel onder het huis door voor een Wall Charger... toevallig nog iemand die er hier eentje te koop heeft?
Zoek je er nog eentje. Ik heb nog 500 euro referral tegoed. Hij kost geloof ik nieuw 530 euro. Voor 430 euro mag je hem overnemen. (Als je hem wil kan ik hem deze week bestellen en denk ik wel bij jou laten bezorgen.
 
In verband met een tragische gebeurtenis (zie schadetopic) heb ik thans een paar dingen te koop. Stuur maar een PM als je ergens interesse in hebt:
19"Slipstream velg met een klein beetje schade waar ik een reservewiel van zou maken voor de wintersport. compleet met bijbehorende moeren, die erop liggen
_NDF5644.JPG
_NDF5646.JPG _NDF5648.JPG _NDF5647_01.jpg


Dan de wereldberoemde waterdichte mattenset (ja moet 'm nog schoonmaken, helemaal gaaf verder hoor!) voor Frunk (RWD) Trunk en de kelder van de Trunk
_NDF5643.JPG

_NDF5628.JPG _NDF5641.JPG
 

Attachments

  • _NDF5634.JPG
    _NDF5634.JPG
    378.7 KB · Views: 30
  • _NDF5626.JPG
    _NDF5626.JPG
    455.8 KB · Views: 30
Last edited:
Iemand al ervaring met het aanbieden van financial leasecontract ter overname?
Onze Model X staat te koop, maar omdat we er een contract met 0,4% rente op hebben zitten is overname wellicht ook een aantrekkelijke optie. Weet alleen niet of dat veel gedoe oplevert, vandaar mijn vraag :)
 
Ander vraagje: wat een mooie (bescheiden) kinderstoelen heb je erin staan. Welke zijn dit?

Zoals al geopperd werd is dit een model van BeSafe, namelijk: BeSafe iZi Flex Fix i-Size

Het enige stoeltje dat ik kon vinden die voldoet aan de nieuwe isize normering voor wat grotere kinderen. Deze stoel kan tot max 150cm nu. Er kunnen er 3 naast elkaar op de achterbank.

Qua veiligheid scoorde hij er hoog in de diverse tests die ik las, oa van de Duitse ANWB (ADAC).
 
Te koop: Gloednieuwe TWC zilver (nog in de ongeopende doos). Pas later achtergekomen dat er bij de TWC toch nog een type B RCD moet worden geïnstalleerd. Daarom heb ik alsnog voor een andere laadpaal gekozen. (Vooral interessant voor BE-forumleden die geen adres in NL hebben om te laten leveren.)