Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
GEZOCHT: iPhone laadkabeltje voor de Model 3.

Tesla heeft aangegeven deze niet meer te gaan leveren en over te stappen op een nieuw soort dock met waarschijnlijk alleen draadloos opladen.
Aangezien mijn iPhone 7 geen draadloos opladen ondersteund en ik ook niet van plan ben om een andere iPhone aan te schaffen zoek ik dus het beruchte kabeltje.

Dus wie heeft wel een draadloze oplader en gebruikt het 'oude' snoertje niet meer ?

Is daar een speciaal snoertje voor nodig in de Model 3? In de Model S kan ik mijn IPhone laden met een gewoon usb-snoertje dat overal verkrijgbaar is.
 
GEZOCHT: iPhone laadkabeltje voor de Model 3.

Tesla heeft aangegeven deze niet meer te gaan leveren en over te stappen op een nieuw soort dock met waarschijnlijk alleen draadloos opladen.
Aangezien mijn iPhone 7 geen draadloos opladen ondersteund en ik ook niet van plan ben om een andere iPhone aan te schaffen zoek ik dus het beruchte kabeltje.

Dus wie heeft wel een draadloze oplader en gebruikt het 'oude' snoertje niet meer ?
Per wanneer is dit? Deze week m3 besteld :)
 
Hoi allen,

ondanks lang meelurken op het forum heb ik tot nu toe nooit een account gehad. Ik hoop dat ik met mijn first post iemand blij kan maken.

Korte achtergrond: ik heb een paar dagen geleden het geluk gehad nog een overtollige Model 3 LR RWD te kunnen bestellen. Er was nog een blauwe en een zwarte beschikbaar, enige verschil (buiten 150 euro vanwege de meerprijs voor de lak tussen zwart en blauw) was het ontbreken van de AP bij de blauwe. Vreemd gezien de prijs.

Derhalve heb ik een aanbetaling gedaan voor beide auto's. Inmiddels is duidelijk geworden dat de blauwe (mijn voorkeur) M3 LR RWD ook een AP heeft (administratief foutje) - deze bestelling zet ik dus door. Ik heb echter nog een reservering voor de zwarte (voor 55900 nogwat euro) M3 LR RWD. Staat op de boot die één dezer dagen aankomt in Zeebrugge, levering zou volgens Tesla tussen 19/08 en 26/08 plaatsvinden.

Aanbod: is er iemand geinteresseerd om de reservering voor de M3 LR RWD (zwart, met autopilot, 18" aero velgen) over wil nemen, en mij de 2.000 EURO aanbetaling vergoed?

Alternatief is dat ik de order annuleer en de auto at random bij een andere koper terecht komt.
Nou... er staan gewoon nog RWD online, dus kan je beter daar bestellen.
 
GEZOCHT: iPhone laadkabeltje voor de Model 3.

Tesla heeft aangegeven deze niet meer te gaan leveren en over te stappen op een nieuw soort dock met waarschijnlijk alleen draadloos opladen.
Aangezien mijn iPhone 7 geen draadloos opladen ondersteund en ik ook niet van plan ben om een andere iPhone aan te schaffen zoek ik dus het beruchte kabeltje.

Dus wie heeft wel een draadloze oplader en gebruikt het 'oude' snoertje niet meer ?
Er is niets bijzonders aan zo’n kabeltje. Het is overal te koop voor een paar Euro. 10 sec zoeken levert dit: Lightning naar USB kabel - Haakse/90 graden connector 1 meter wit | MobileSupplies.nl
 
GEZOCHT: iPhone laadkabeltje voor de Model 3.

Tesla heeft aangegeven deze niet meer te gaan leveren en over te stappen op een nieuw soort dock met waarschijnlijk alleen draadloos opladen.
Aangezien mijn iPhone 7 geen draadloos opladen ondersteund en ik ook niet van plan ben om een andere iPhone aan te schaffen zoek ik dus het beruchte kabeltje.

Dus wie heeft wel een draadloze oplader en gebruikt het 'oude' snoertje niet meer ?

Ik heb er elk klein snoertje in gekregen eigenlijk?
 
Al even niet meer aangeboden hier:

Een gloednieuwe set originele 22' Onyx black velgen voor de X incl. 4 nieuwe banden. Set is nieuw en komt uit Referral. incl. tpms sensors en zwarte naafkapjes. Kan afgehaald worden bij Tesla Rotterdam of op Schouwen Duiveland.

Prijs: €4.150,- (ik verkoop ze privé, dus inclusief btw maar zonder factuur)

Bij interesse graag een PM

Wanneer heb je ze 'besteld'? Ik eind 2018...
 
Met grote spijt in het hart ga ik mijn S moeten verkopen wegens ontvangen van bedrijfswagen (hopelijk een Model 3, valt nog te onderhandelen).

85kWh batterij, niet software gelimiteerd en geeft bij 100% lading nog 372km (batterij werd op 135k km onder garantie vervangen)
eerste inschrijving 12/2014
Net de kaap van de 200000km gepasseerd

Zilver metallic
Tech pack met Autopilot AP1
Ultra High Fidelity Sound system
Dual chargers om 22kW AC te laden
21" Arachnid wielen, zonder schade met nog veel profiel op de banden (kan ik eens opmeten indien gewenst)
Carbon wrap op de interieur accenten, piano black eronder
Multi pattern interieur, zonder echte gebruikssporen want die stof is uiterst duurzaam

Vraagprijs: 41800€. Geen btw want privé verkoop.

Auto is 10k km geleden op onderhoud geweest en heeft toen nieuwe voorremmen gekregen, voor de rest alles nog in prima conditie.
Zowel exterieur als interieur bevinden zich in prima staat.

Ook beschikbaar:
* Nieuwe Pirelli Sottozero 3 winterbanden op 19" originele velgen, zwart geplastidipt. Banden zijn echt nagelnieuw, nog niet mee gereden maar ik had ze al gekocht in afwachting van de winter. Vraagprijs 1800€. De banden alleen al kostten 1300€.
* 4 19" all season banden Goodyear Eagle RS-A2: 2 hebben maar amper 20k km gereden, de andere 2 zijn binnenkort aan vervanging toe. 350€.
 

Attachments

  • Senj.png
    Senj.png
    4.6 MB · Views: 96
  • IMG_0465.jpg
    IMG_0465.jpg
    658 KB · Views: 74
  • IMG_0466.jpg
    IMG_0466.jpg
    570.3 KB · Views: 57
  • Love
Reactions: nico180
Wegens aankoop nieuwe Tesla verkoop ik mijn Model S met 75kWh pack van 06/2016 met 88K kilometers ervaring.
Wagen is in uitstekende staat en altijd met liefde behandeld :)
Ik gebruik de wagen nog dagelijks, maar is direct beschikbaar indien gewenst)
  • AP1
  • Deep Blue Metallic
  • Zwarte piano lak
  • Lifetime supercharging (overdraagbaar)
  • Zwart lederen interieur
  • Beige alcantara dakhemel
  • Achterwielaangedreven
  • Smart Air Suspension
  • 19" Slipstream velgen in uitstekende staat met winter EN zomerbanden
  • Summon
  • Mobile Tesla Charger pack
  • En alle andere functies die jullie uiteraard kennen;)
Meer info en foto's
② Tesla Model S, Facelift, Free Supercharging, 51.000 excl BTW - Tesla | 2dehands

Indien interesse gelieve te reageren via PM of via de 2dehands chat.

$_86.JPG

$_86.JPG
 

Attachments

  • $_86[1].JPG
    $_86[1].JPG
    75.7 KB · Views: 37