Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
Te koop een set splinter nieuwe, in plastic verpakte 22" gesmede turbine velden met good-year banden voor de Model X.
Deze set kost je bij Tesla € 5.900,-

Nu € 4.750,- af te halen in Almere.

IMG_2780.JPG
fullsizeoutput_2bed.jpeg
 
Via marktplaats worden twee TWC's aangeboden door een persoon in Kapelle (NL). Ik wilde deze van hem overnemen (250€ p.st.), maar de verkoper gaf mij een adres waar (althans via het kadaster) een ander woont. Ik vertrouw het niet, dus ben voorzichtig met deze verkoper...
 
Last edited:
Via marktplaats worden twee TWC's aangeboden door een persoon in Kapelle (NL). Ik wilde deze van hem overnemen (250€ p.st.), maar de verkoper gaf mij een adres waar (althans via het kadaster) een ander woont. Ik vertrouw het niet, dus ben voorzichtig met deze verkoper...
Het account op Marktplaats is al helemaal één dag oud.

Als iets te mooi is om waar te zijn...
 
  • Like
Reactions: peter85
Te koop 4 stuks Tesla 19 inch velgen voor de Model S waarvan 2 met Good Year Eagle all-seasons banden 245/45 R19 RS A2 met DOT no's 3213 en 3514 en 4,5+4mm. profiel. Ook twee velgen met winterbanden Pirelli Sottozero 3 245/45 R19 met DOT no's 3611 en 3511 en 6+3.5mm. profiel.
Velgen inclusief sensoren en trillingsvrij.

Totaalprijs Euro. 400,-

Bel 0174-281275
wellicht een foto van de set?
 
Klopt ook wel, maar toch kan ik me voorstellen dat er mensen zijn die deze verkoper geloven. Hij kwam heel geloofwaardig over en was zelfs bereid om een kopie van zijn paspoort toe sturen.

Zoals je al zei: als iets te mooi lijkt om waar te zijn, dan is dat vaak ook zo. Opletten dus!
 
Klopt ook wel, maar toch kan ik me voorstellen dat er mensen zijn die deze verkoper geloven. Hij kwam heel geloofwaardig over en was zelfs bereid om een kopie van zijn paspoort toe sturen.

Zoals je al zei: als iets te mooi lijkt om waar te zijn, dan is dat vaak ook zo. Opletten dus!
Beroepsoplichter, dus.
Als daar ook identiteitsdiefstal of -fraude naast de oplichting bij komt kijken, blijft het niet bij een taakstrafje.
 
Natuurlijk wel redelijk naïef van de gedupeerde koper om die dingen te laten verzenden.

Waarom naïef? Ik verwacht dat ca. de helft van alle goederen via Marktplaats in goed vertrouwen verzonden worden. De duurdere of grotere items wellicht wat minder maar zolang het via PostNl kan is het erg populair om te verzenden in goed vertrouwen. Wellicht wel naïef als de prijs erg laag is en de verkoper nog maar net bestaat :rolleyes:
 
Waarom naïef? Ik verwacht dat ca. de helft van alle goederen via Marktplaats in goed vertrouwen verzonden worden. De duurdere of grotere items wellicht wat minder maar zolang het via PostNl kan is het erg populair om te verzenden in goed vertrouwen. Wellicht wel naïef als de prijs erg laag is en de verkoper nog maar net bestaat :rolleyes:
Ja, precies daarom naïef.