Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
Te koop originele ongebruikte 21 inch Tesla Arachnid velgen en banden.

Het betreft een gesmede velgen set (forged) ipv gegoten (cast). Hierdoor is het totaalgewicht van de gehele set ongeveer 15 kg minder dan de normale 21 inch tubine wielen. Het betreft een staggered set, dus de achterwielen zijn iets breder dan de voorwielen.


Banden:
Voor: Michelin Super Sport 245/35/21
Achter: Michelin Super Sport 265/35/21

Vraagprijs: €3.000,-

In overleg kunnen de velgen in Nijmegen opgehaald worden of evt bezorgd worden.

7B8EFA8C-25F1-4364-A138-781F1237680F.jpeg AB3FE9E8-D908-47B1-81CC-3AF99A669FB0.jpeg F5D7B3E8-C387-4880-A361-A3CECB35CF4D.jpeg
*gemonteerde foto is ter illustratie. Betreft niet mijn eigen auto.
 
Voor de aankomende wintersport.

Sneeuwkettingen voor de Model S 19" (245/45/19). De set die Tesla origineel ook leverde voor de Model S.
Maggi TRAK Sport 217

Helemaal nieuw en ongebruikt incl. originele doos. De juiste afstandsbusjes zijn al gemonteerd dus de kettingen kunnen zo gemonteerd worden.

maggi-trak-sport-car-chains-pair-no-s210-trak-snow-chains-l-3a1b082a89351aca.jpg


Filmpje
Specs

Prijs: 175 euro. PM bij interesse.
 
Te koop; set nieuwe Arachnid wheels (silver, 21', staggered set-up) incl nieuwe TO banden. Ongebruikt uit het referral programma, ga ze komende week ophalen in Tilburg. Kunnen evt ook door Tesla gemonteerd worden voor de snelle beslisser (voordat ik de set opgehaald heb). Mag weg tegen elk aannnemelijk bod. Graag een PM bij interesse.

De allerlaatste set 21' Arachnids heb ik nu binnen. Wie helpt me er vanaf?
 
Nee hoor zo erg ben ik nou ook weer niet maar hij heeft wel een keer in de regen gelegen.
Dan zou ik alle hoop nog niet opgeven. Ik had mijn UMC een hele tijd (half jaar ofzo) niet gebruikt en daarna kwam-ie niet meer tot leven. Samen met iemand van Road assistance aan de lijn van alles geprobeerd en uiteindelijk geconstateerd dat de patient was overleden. Daarna de UMC netjes opgeborgen op een droge plek en nu na vier maanden weer te voorschijn gehaald om 'm binnenkort om te ruilen bij het Service Center. (Afspraak staat al een tijdje ingepland.) Voor de gein toch maar weer eens ingeplugd in het 230V contact naast de geïnstalleerde TWC en aangesloten voor gepland opladen des nachts. Zoals verwacht lukte dat niet, maar ik liet de UMC wel aangesloten en ingeplugd zitten voor een paar dagen (luiheid). En tot mijn totale verbazing zie ik eergisteren dat de laadsessie normaal is verlopen, gewoon op 13A enkelfase. Ik vermoed nu dat het toch iets van vocht is geweest, wat door betere opslagcondities en de geringe warmte-ontwikkeling tijdens nullast is verdwenen. Afspraak met het SeC ga ik afzeggen.
 
  • Informative
Reactions: Maarten
Dan zou ik alle hoop nog niet opgeven. Ik had mijn UMC een hele tijd (half jaar ofzo) niet gebruikt en daarna kwam-ie niet meer tot leven. Samen met iemand van Road assistance aan de lijn van alles geprobeerd en uiteindelijk geconstateerd dat de patient was overleden. Daarna de UMC netjes opgeborgen op een droge plek en nu na vier maanden weer te voorschijn gehaald om 'm binnenkort om te ruilen bij het Service Center. (Afspraak staat al een tijdje ingepland.) Voor de gein toch maar weer eens ingeplugd in het 230V contact naast de geïnstalleerde TWC en aangesloten voor gepland opladen des nachts. Zoals verwacht lukte dat niet, maar ik liet de UMC wel aangesloten en ingeplugd zitten voor een paar dagen (luiheid). En tot mijn totale verbazing zie ik eergisteren dat de laadsessie normaal is verlopen, gewoon op 13A enkelfase. Ik vermoed nu dat het toch iets van vocht is geweest, wat door betere opslagcondities en de geringe warmte-ontwikkeling tijdens nullast is verdwenen. Afspraak met het SeC ga ik afzeggen.
Voor de zekerheid zou ik hem voorleggen wegens onbetrouwbaar. Sta je straks ergens op vakantie en hij valt weer in slaap...